Nesuprantu kaip galima dirbti su siuntos.lt ir nebankrutuoti.
Čia citata iš qemm blogo:
sekmadienį vėlai vakare apsireškė nerišliai kalbantis jaunuolis, su pareiškimu, jog nori man pristatyti siuntą. Čia gal ant žmonių nelabai gerai varyt, bet drąsiai galėčiau paskirti tam kurjeriui didžiausio ever maumedžio apdovanojimą, nes, kad rastų mano namą, kurį be vargo randa kas tik nori, jam prireikė net trijų skambučių, į vieną kurį man atsiliepus išgirdau jo sakomus žodžius "Kur bl*t čia reik važiuot" (again, I'm not shitting you). O taip pat, man prireikė išeiti į lauką, nes, check this out, žmogus užsiparkavęs tiesiai prieš mano laiptinę, kuri yra like 5 metrų pločio stiklinis vestibiulis, sugebėjo telefonu išaiškinti, kad "nėra čia jokios laiptinės".
O tai, ne gana to, kad ten toks „įdomus“ kurjeris dirba, tai čia jau mano faktai:
- telefonu niekada niekas neatsiliepia
- emailu niekada niekas neatrašo
- atsakius į mailą, iš kurio man jų darbuotoja rašė, taip pat niekas neatrašo
O dar viena istorija:
Išsikviečiam kurjerį penktadienį. Užsakymai daromi per jų internetinį puslapį. Jie skelbiasi, kad dirba ir šeštadieniais. Šeštadienį kurjerio nėra. Pirmadienį kurjerio nėra. Skambiname - nekelia. Rašome emailu - neatsako. Kurjeris taip ir neatvažiavo. Oki, radom sprendimą ir išsiuntėme kažkaip kitaip. Nuo to laiko nutarėme su jais nebedirbti. Manote viskas? Mėnesio gale atsiunčia el. paštu jų darbuotoja man sąskaitą. Joje vienintelis siuntinys, kurio jie nepaėmė. Atsakiau ir paaiškinau visą situaciją. Dar po savaitės skambina man kurjeris:
- Noriu jums laišką atvežti.
- Kokį?
- Sąskaitą
- Ne, ačiū. Mes nieko nesiuntėme per jus šį mėnesį. Viską paaiškinau el. paštu Jūsų darbuotojai.
- Tai davai jūs paimkite tą laišką, pasirašysite ir galite nemokėti nieko. Aš užsidėsiu pliusą.
- Ne, nes mes neturėtumėm gauti jokios sąskaitos
- Nu kaip norit
Po šio įvykio daugiau nebekišo sąskaitos. Keista, bet net antstolių neatsiuntė :)