UAB
Kai sąskaitos rašomos negalvojant
Kam rašomos sąskaitos faktūros? Sau (pardavėjui), ar kitiems (pirkėjui)?
Atsakymai:
- Pardavėjui
- Pirkėjui
- Pardavėjui ir pirkėjui
Atsakymas: mokesčių inspekcijai. Jei rimtai, tai pirkėjui (jei tai įmonė) ji yra reikalinga visada. Taip užpajamuojamos prekės.
Sąskaitoje faktūroje būna lentelė su tam tikrais stulpeliais. Jie skiriasi, bet visada būna pavadinimas ir kaina. Tačiau būna įmonių, kurios sugalvoja visokių dalykų, kad tik apsunkinti darbą kitiems. Kaip užpajamuoti prekes, kai gauni tokius laukelius:
- Kaina be pvm
- Kaina su pvm
- Nuolaida procentais
- Kiekis
- Pvm procentais
- Suma be pvm
Gal man gali kažkas paaiškinti kam ir kodėl galėjo šauti tokia mintis į galvą?
Balskra
lietuviška buhalterija
emira
manau
manc
statybos baigesi? :)))
Taip
As pac sau israsineju saskaitas :-)
nuo
prosyger: ten kainos be nuolaidos
prosyger
nea, nu aš turbūt neišsimiegojęs šiandien, bet nesuprantu problemos.
cituoju
"...Jie skiriasi, bet visada būna pavadinimas ir kaina..."
ir
"...Kaip užpajamuoti prekes, kai gauni tokius laukelius: 1. Kaina be pvm 2. Kaina su pvm
..."
Tai kur problemos? Gana nuo alu pampti :)
Auris
Hell yeah, kai kurie nemoka konfiguruotis buhalteriniu programu, kartais nenori moketi pinigu tiems kas priziuri jas, kartais nezino kad galima kazka pakeisti, o kartais patys buhalterines programos atstovai nezino kaip pakeisti. Paskutinis variantas nutiko vienai firmelei (kuria as zinau) ir teko neismanant tos sistemos aiskintis, ka tos programos atstove pridirbo (turimais duomenimis, tos bendroves darbuotojai keiciasi daznai, tai nieko keisto kad nezino). Kadangi baiges studijas IT, tai nebuvo labai sunku, bet keista kai oficiali konsultante to nesugebejo padaryti.
Saint
Apie ką galvoja? ;)) tam, kuris jas rašo yra visiškai nusispjaut kam jos reikalingos, nes tiems, kas jas išrašinėja tai yra papildomas vargas. Tau reikia sąskaitos - pats ir aiškinkis.
Kai išrašinėjau sąskaitas tai niekas per petį nežiūrėdavo ir galima buvo daryt kaip tik nori, svarbu, kad:
1. buhalteriškai duomenys sutaptų
2. nesugadintum popieriuko
3. klientas atsiimtų pats (nereikėtų jam jos siųsti)
Ieva
Manau, tai priklauso nuo įmonės - kaip ten vedama apskaita, kokie rodikliai sekami.
Siru
Na, pvz įmonės vadovui, nes tik jo nuomonė yra vienintelė teisinga ir šiuo atveju ji yra tokia ;)