Cookie Consent by TermsFeed

Kai sąskaitos rašomos negalvojant

Kam rašomos sąskaitos faktūros? Sau (pardavėjui), ar kitiems (pirkėjui)?

Atsakymai:

  1. Pardavėjui
  2. Pirkėjui
  3. Pardavėjui ir pirkėjui

Atsakymas: mokesčių inspekcijai. Jei rimtai, tai pirkėjui (jei tai įmonė) ji yra reikalinga visada. Taip užpajamuojamos prekės.

Sąskaitoje faktūroje būna lentelė su tam tikrais stulpeliais. Jie skiriasi, bet visada būna pavadinimas ir kaina. Tačiau būna įmonių, kurios sugalvoja visokių dalykų, kad tik apsunkinti darbą kitiems. Kaip užpajamuoti prekes, kai gauni tokius laukelius:

  1. Kaina be pvm 
  2. Kaina su pvm
  3. Nuolaida procentais
  4. Kiekis
  5. Pvm procentais
  6. Suma be pvm
Atsakymas paprastas: imi skaičiavimo mašinėlę ir Sumą be pvm dalini iš kiekio. Gauni vieneto kainą. Jei su tuo jau visi susitaikė, tai atėjo laikas permainoms! Naujose sąskaitose vietoje „Suma be pvm“ padarykime „Suma su pvm“. Ir pajamuoti prekes tapo dar įdomiau: Suma su pvm daliname 1,09 (jei pvm 9%) ir daliname iš kiekio.

Gal man gali kažkas paaiškinti kam ir kodėl galėjo šauti tokia mintis į galvą?

Palikite komentarą



Komentarai
  • Balskra

    lietuviška buhalterija

  • emira

    manau

  • manc

    statybos baigesi? :)))

  • Taip

    As pac sau israsineju saskaitas :-)

  • nuo

    prosyger: ten kainos be nuolaidos

  • prosyger

    nea, nu aš turbūt neišsimiegojęs šiandien, bet nesuprantu problemos.

    cituoju

    "...Jie skiriasi, bet visada būna pavadinimas ir kaina..."

    ir

    "...Kaip užpajamuoti prekes, kai gauni tokius laukelius: 1. Kaina be pvm 2. Kaina su pvm

    ..."

    Tai kur problemos? Gana nuo alu pampti :)

  • Auris

    Hell yeah, kai kurie nemoka konfiguruotis buhalteriniu programu, kartais nenori moketi pinigu tiems kas priziuri jas, kartais nezino kad galima kazka pakeisti, o kartais patys buhalterines programos atstovai nezino kaip pakeisti. Paskutinis variantas nutiko vienai firmelei (kuria as zinau) ir teko neismanant tos sistemos aiskintis, ka tos programos atstove pridirbo (turimais duomenimis, tos bendroves darbuotojai keiciasi daznai, tai nieko keisto kad nezino). Kadangi baiges studijas IT, tai nebuvo labai sunku, bet keista kai oficiali konsultante to nesugebejo padaryti.

  • Saint

    Apie ką galvoja? ;)) tam, kuris jas rašo yra visiškai nusispjaut kam jos reikalingos, nes tiems, kas jas išrašinėja tai yra papildomas vargas. Tau reikia sąskaitos - pats ir aiškinkis.

    Kai išrašinėjau sąskaitas tai niekas per petį nežiūrėdavo ir galima buvo daryt kaip tik nori, svarbu, kad:

    1. buhalteriškai duomenys sutaptų

    2. nesugadintum popieriuko

    3. klientas atsiimtų pats (nereikėtų jam jos siųsti)

  • Ieva

    Manau, tai priklauso nuo įmonės - kaip ten vedama apskaita, kokie rodikliai sekami.

  • Siru

    Na, pvz įmonės vadovui, nes tik jo nuomonė yra vienintelė teisinga ir šiuo atveju ji yra tokia ;)