UAB
Kliento prisirišimas
Įdomu kada Lietuvos verslininkai supras, kad lankytoją, pirkėją prie jų parduotuvės ar kavinės pririša ne tiek pati parduotuvė, kiek jos darbuotojai?
Jei man patiko aptarnavimas - aš ten grįšiu. Jei man kaskart ateinant rasiu vis kitą darbuotoją - aš pradėsiu pirkti ten, kur man tuo metu patogiausia. O juk tik žmogus sugeba pririšti taip, kad dėl smulkmenos klientas nuvažiuos ten, neatsižvelgdamas ar jam pakeliui.
augis
nepykit kad rasau be kableliu ir tasku ir dideliu raidziu neapkenciu sito seip kiekvienos parduotuves ar kavines sekme priklauso ne nuo saviniko bet kas ten dirba jei zmogus jauciasi gerai aptarnautas visada gris net jei ir aplinka seip sau
Ieva
Su šita problema vis susiduriu, kai perku ką nors vaikui. X parduotuvėje superiniai konsultantai, bet parduotuvė gana maža, ne visko būna. Y parduotuvėje (to paties tinklo!) visko yra, bet konsultantai - blogiau nebūna. Anąkart užuot apžiūrėjusi konkrečius vežimėlius, turinčius man reikalingus bruožus, turėjau su konsultantais apeiti kone visą parduotuvę ir JIEMS išaiškinti, kaip kuris vežimėlis lankstosi, kuo vienas tipas skiriasi nuo kito ir pan....
Blakis
Tas tinka tik jei yra is ko rinktis :]
Jamesas Bondas
Tai cia net kalbet nera ko, uzknisantis darbuotojas - tiesus kelias imonei i minusa, o gal net ir link bankroto (jei imone nedidele).
romualdas
Yra labai daug tiesos pastebejime, bet nepamirskime, kad Lietuviski verslininkai (dauguma ne visi [kableli padekite patys :)]) megsta beprotiskus antkainius ir mazus paskatinimus darbuotojams, kas priveda prie nemalonaus aptarnavimo ir nepatrauklios aplinkos :)
scania
Prie vienos kavinės nesėkmės tikrai prisidėjo viena darbuotoja. Kavinė maža, bažnytkaimis nedidelis, žinojom, kurią savaitę kas dirba, ir kada į kavinę eiti neverta :D