Cookie Consent by TermsFeed

Kurjeriai

Nesuprantu kaip galima dirbti su siuntos.lt ir nebankrutuoti.

Čia citata iš qemm blogo:

sekmadienį vėlai vakare apsireškė nerišliai kalbantis jaunuolis, su pareiškimu, jog nori man pristatyti siuntą. Čia gal ant žmonių nelabai gerai varyt, bet drąsiai galėčiau paskirti tam kurjeriui didžiausio ever maumedžio apdovanojimą, nes, kad rastų mano namą, kurį be vargo randa kas tik nori, jam prireikė net trijų skambučių, į vieną kurį man atsiliepus išgirdau jo sakomus žodžius "Kur bl*t čia reik važiuot" (again, I'm not shitting you). O taip pat, man prireikė išeiti į lauką, nes, check this out, žmogus užsiparkavęs tiesiai prieš mano laiptinę, kuri yra like 5 metrų pločio stiklinis vestibiulis, sugebėjo telefonu išaiškinti, kad "nėra čia jokios laiptinės".

O tai, ne gana to, kad ten toks „įdomus“ kurjeris dirba, tai čia jau mano faktai:

  • telefonu niekada niekas neatsiliepia
  • emailu niekada niekas neatrašo
  • atsakius į mailą, iš kurio man jų darbuotoja rašė, taip pat niekas neatrašo 

O dar viena istorija:

Išsikviečiam kurjerį penktadienį. Užsakymai daromi per jų internetinį puslapį. Jie skelbiasi, kad dirba ir šeštadieniais. Šeštadienį kurjerio nėra. Pirmadienį kurjerio nėra. Skambiname - nekelia. Rašome emailu - neatsako. Kurjeris taip ir neatvažiavo. Oki, radom sprendimą ir išsiuntėme kažkaip kitaip. Nuo to laiko nutarėme su jais nebedirbti. Manote viskas? Mėnesio gale atsiunčia el. paštu jų darbuotoja man sąskaitą. Joje vienintelis siuntinys, kurio jie nepaėmė. Atsakiau ir paaiškinau visą situaciją. Dar po savaitės skambina man kurjeris:

- Noriu jums laišką atvežti.
- Kokį?
- Sąskaitą
- Ne, ačiū. Mes nieko nesiuntėme per jus šį mėnesį. Viską paaiškinau el. paštu Jūsų darbuotojai.
- Tai davai jūs paimkite tą laišką, pasirašysite ir galite nemokėti nieko. Aš užsidėsiu pliusą.
- Ne, nes mes neturėtumėm gauti jokios sąskaitos
- Nu kaip norit

Po šio įvykio daugiau nebekišo sąskaitos. Keista, bet net antstolių neatsiuntė  :)

Palikite komentarą



Komentarai
  • Tomas

    Aisku idomi istorija, taciau sunkiai tiketina. Pats daznai apsipirkineju ivairiuose e-shopose ir kai kuriu prekes pristato butent siuntos.lt , tai kazkaip nei izulaus bendravimo ar dar kazko is kurjeriu puses neteko girdeti. Gal kiek uzknisa pastovus ju skambuciai del pristatymo laiko suderinimo, bet kitavertus atveza prekes tada, kada man patogu, o ne atvirksciai.

  • Julius

    Mums irgi panasiai su siuntos.lt buvo. Dabar persimeteme i messenger.lt

  • lp

    ko tu cia verki kaip boba? pakelei ty ta rageli ir nieko netsitiko :) kartais ir pats geriausias vairuotojas neranda tu namu :)

  • bin ladenas

    kazkokia nesamone netikiu tokiais paistalais :D

  • nuo

    Mes dabar su Nėgė dirbame. Tikrai dirba puikiai. Bent kol kas :)

  • sh

    oi bajeriai :D

  • )'(

    Smagiai čia :] Jau įsivaizduoju: - Gerbiamas vairuotojau, prašom praeiti iki mašinos. - Neisiu, nes nebuvo ten jokio švisoforo - Nu kaip norit. Viso gero.

  • Bambizas

    Jau daugiau kaip metai naudojamės UAB "Nėgė" paslaugomis. Nu rimtai - jokių nusiskundimų. Paskambinus ir išsikvietus paimti siuntą - tą pačią dieną paima, o kitą dieną siuntinys buna pas klientą kitame Lietuvos gale. P.s.: aš pats nedirbu "Nėgėje", jos reklamavimu nesu niekaip suinteresuotas. Tiesiog galiu drąsiai parekomneduoti, jei reikia patikimo siuntų tarpininko.

  • osam

    "- Ne, nes mes neturėtumėm gauti jokios sąskaitos - Nu kaip norit" gerai čia pavarė :d