Kaip darant akcijas tai galima padaryti blogai
Nors šis atvejis įvyko ne pastarąją savaitę, bet vistiek aprašysiu.
Kurjeriai sugalvojo padaryti akciją, kuri, matyt, turėjo skatinti klientų lojalumą. Įsteigė kelias nominacijas ir pažadėjo keliones. Atrodo viskas gražu ir gerai, bet...
Pirmas dalykas - dalyvauja tik atskirai užsiregistravusios įmonės. Ar jie tikrai negali žinoti įmonių, kurios siunčia siuntinius per juos?
Antras - pakvietė po penkis kiekvienos nominacijos pretendentus į boulingo klubą, kuriame turėjo vykti burtų traukimas. Gražu, bet... Jei įmonės atstovas nedalyvauja - įmonė negali laimėti prizo. Jie Kaune. Dalyvauti gali tik vienas atstovas.
Čia ir kyla klausimas: ar iš Vilniaus vienas įmonės atstovas važiuos į Kauną, kur galbūt laimėsi prizą (tikimybė 20%)? Aš manau, kad ne. O ir lojalumas sunaikinamas.
Palikite komentarą