O Hansabankas yra gerai, nes man pasiūlė tapti auksiniu klientu. Esu tinginys, todėl gavęs laišką jo neperskaičisu, o numečiau į krūvą su šurnalais, popieriais. Praėjus savaite man skambina iš banko ponia Danguolė ir klausia ar gavau laišką. Pasakiau, kad gavau, bet kažkur nukišau. Papasakojo man apie tuos auksinius klientus. Pasirodo ji būtų mano vadybininkė ir aš jai galėčiau skambinti, klausti visko, man nereiktų eilėse stovėti, pavedimą darand į hansabanką nenuskaičiuos pinigų, gavus iš kitų bankų irgi nenuskaičiuos. Nu nežinau kiek visa tai naudinga, bet svarbiausia, kad man tai nieko nekainuoja. Kadangi aš pasakiau, kad užvažiuosiu vakare po darbo, o užvažiavęs radau nerealiai daug žmonių, tai nieko nelaukiau ir išvariau alaus su Šilu gerti. Tada ji man skambino dar kartą. Pasakė, kad galiu faksu atsiųsti. Sutikau, bet, aišku, pamiršau. Na ir kai paskambino dar kartą man pasidarė gėda. Aš jai išsiunčiau viską.
Tęsiam istoriją, kodėl man taip užvežė. Turiu aš kreditinę kortelę ir ja pirkau lėktuvo bilietus. Tiksliai nežinau kiek nuskaičiavo ir nežinau kiek persivesti į tą sąskaitą pinigų. Jei to nepadarysiu - man skaičiuos procentus. Pasiskambinau į banką ir paklausiau kaip galiu pažiūrėti sąskaitos būklę. Pasirodo galima pasijungti prie savo hanza.net accounto, bet tam būtinai reikia atvykti su pasu į jų skyrių. Bankuose eilės, o eilių aš nemėgstu. Po poros minučių gavau laišką, kad aš jau padarytas auksiniu klientu. Ten buvo nurodyti Danguolės telefonai. Na jei jau aš esu auksinis klientas, galiu apsimesti durniumi ir dar kartą jos paklausti apie kreditinės sąskaitą. Pasiskambinau, paklausiau ir ji man pajungė netik kreditinės, bet ir paskolos sąskaitas. Apie tai, kad paskolos sąskaita yra atskira ir aš ją galiu matyti niekas man niekada net nesakė. Ji mane išgelbėjo nuo važiavimo ir laukimo eilėse. Va todėl Hansabankas yra labai gerai!