Cookie Consent by TermsFeed

Blogas

olimpiada

hrrr.. vos ištempė lietuviai rungtynes. minčių apie pralaimėjimą nebuvo, bet nervų kainavo. tiek prigrybauti ir taip baudų nepataikyti yra didelė didelė gėda. gerai, kas gerai baigiasi, bet dar geriau būtų jei daugiau taip nebejuokautų. užteks ir paprastų pergalių. 73:78.

kelionė III

planavome grįžti ketvirtadinį ar trečiadienį vėlai vakare. taip jau viskas pasisuko, kad antradienio vakare ilgai ieškoję vis geresnės vietos nakvynei, neapskaičiavome laiko. visiškai sutemo ir nusprendėme grįžti į kauną. iki jo buvo belikę vos 54 km. taigi, nakvojome kaune. kitą dieną pasivaikščiojome po kauną. buvome net zoologijos sode ir matėme tokių gyvūnų:

per kelis metus, kol ten nebuvau, viskas šiek tiek pasikeitė į geresnę pusę. tačiau kad jiems trūksta vadybos geros - 100%. kai kurie gyvūnai (pvz.: liūtai) yra labai liūdnose sąlygose. ir šiaip, juk galima iš šito zoologijos sodo pasidaryti pinigų. ir gyvūnams geriau būtų ir pats sodas gyvuotų. dar žuvytės kažkaip nepaliko įspūdžio. kelios nieko, o kitų tai nemažai ir namie turiu ar turėjau. :)

pasibaigė kelionė :)

kelionė II

daug gi neprirašysiu visko kas buvo, kada buvo ir kaip buvo... tiesiog verta pasidžiaugti, kad miškuose tikrai labai sumažėjo uodų. beveik nesukandžiojo. o gal tik mes pasirinkdavom tokias geras vietas? :)) užtat matėm raudonų vabalų daug:

stengdavomės apsistoti prie užtvankų ar upių. kaip rodo patirtis - prie ežerų yra negerai, nes beveik visi privažiavimai užtverti ir parašyta "privati valda".

matėm ir tokių paminklų, kurių jau seniai nemačiau:

kelionė I

pagaliau grįžau iš kelionės. buvo gerai. pamatėme visko nemažai, dar geriau pasiilsėjome nuo namų ir gimtojo miesto. taigi, aplankėme daug įvairių bažnyčių:

dauguma bažnyčių buvo uždarytos. vienoje radome prižiūrėtoją, kuris netik įleido į vidų, parodė iį balkono, bet ir nuvedė į bokštą. tikrai labai gražus vaizdas iš ten. gerai užtaikėm :) tame bokšte įrengtas mini muziejus. niekada nebuvau matęs įrankio su kuriuo darydavo plotkeles. dabar net nufotografavau:

kelionė

ryt ryte išvažiuoju į kelionę po lietuvą. dar nežinau kuria kryptimi važiuosiu, bet manau, kad iki išvykimo apsispręsime. šeši žmonės dviem mašinom. turi būti gerai. jei nepamiršiu - aprašysiu grįžęs.

muzika

jau kuris laikas esu labai pasiilgęs kažkokios naujos geros muzikos. namie parsisiųsti negaliu, nes riboja man parsiunčiamos info kiekį. teks per draugus kažkaip ieškoti ir pūstis. labai jau reikalas subrendo.

lkl

šiandien baigiau daryti lkl svetainę. gal jau labai greit ją paleis. dizainas nelabai koks, bet informacijos daug ir patogiai surandama. šiai bus gera svetainė.

orai

matėte kokie orai? vakar lijo. šiandien lijo. trumpiau. antradienį žada iki 28 laipsnių šilumos. trečiadienį - 25. ketvirtadienį - 14. baisu gi. šaltaaaa...

plaukas

man ant kaktos auga vienas plaukas. aš jį vis išraunu, bet tai nepadeda. po mėnesio jis vėl riečiasi. taip ir gyvenu su juo labai nesipykdamas.

darbas

sėdžiu toje darbo vietoje kur paskutinį kartą sėdėjau prieš keturi mėnesius. gavau savaitei darbelio. po to išvažiuoju porai savaičių atostogų. po to žiūrėsim  :)  spėju dar atostogausiu pora mėnesių  :)

ai... pamiršau gi. šiandien paskutinė mano diena darbe. nuo pirmadienio jau būsiu bedarbis.  :)  kažkaip nelabai liūdna  :)

vakaras senamiestyje

pagalvojau, kad daugelis sakydami „buvau centre“ arba „buvau senamiestyje“ nelabai susimąsto kur buvo. kažkaip sutapatinamas centras ir senamiestis. nežinau ar tai gerai ar tai blogai. tik pastebėjimas

vakar pirmiausia aplankėme rotušės aikštėje esančią „amatininkų“ lauko kavinę. su kainomis tai perlenkė lazdą. laisvi buvo vos keli staliukai. reiškia apsimoka.

po to nukeliavome į trakų gatvėje esančius „keistus ženklus“. atnešė meniu ir pasakė, kad virtuvė nebedirba. buvo 10:20. nesuprantu tokių dalykų. pakanka pažiūrėti į picerijas, kurios iki trijų ar šešuių ryto būna pilnutėlės. ilgai neužsibuvome.

trečioji stotelė: pilies gatvėje esanti „forto“ picerija. nenorėjau picos, tai užsisakiau koldūnų. pralaukėm apie 50 minučių. atnešė apie 12. tikių baisių koldūnų niekada nesu valgęs. daugiau niekada gyvenime nebevalgysiu „forte“ koldūnų. apskritai stengsiuosi neiti į tą piceriją. visą kelią namo pykino. brr...

hakeriavimas

norite surasti žmonių, kurie nemoka susitvarkyti savo duomenų bazių tvarkymo įrankių? google paieškoje parašykite tokią eilutę "inurl:main.php Welcome to phpMyAdmin" gausite sąrašą phpmyadmin nuorodų. patikėkite, dalis jų veiks ir galėsite puikiai tvarkyti tų svetainių duomenis.

dar vienas juokas: surinkite google eilutę "filetype:properties inurl:db intext:password" ir paspauskite ieškoti. gausite krūvą prisijungimo duomenų. tiesiog „geri“ serverių administratoriai  :))

istorija

radau rašykuose papasakotą istoriją:

DIDŽIOJO KERŠTO Pupkiui istorija tokia:
nepatenkinti studentai sumąstė pamokyti profesorių. Jie Kažkur gavo raišą šuniuką. Atnešė į Pupkio kiemą daugiabučio ir duoda vaikams. O vaikai, kaip vaikai, svarbu mažas mielas šuniukas, tai ir ima.
-Tik, - sako studentai, - šito šuniuko vardas Pupkis. Jis nelabai gerai girdi, todėl kiek galima garsiau jį šaukite...
Nu ir prasidėjo. Nuo ryto iki vakaro profesorius galvodavo, kad vaikai jį vis šaukia ir šaukia, nes raišas šuniukas pas vaikus greit negalėdavo atbėgti...