Cookie Consent by TermsFeed

Norvegija: kempingai

Į Norvegiją keliavome su mintimi nakvoti palapinėje. Tokiu būdų taupytumėm pinigus. gavosi kaip gavosi, todėl dabar galiu šiek tiek papasakoti apie tai :)

Pirma taisyklė ieškant nakvynės - niekada nesustok pirmoje pasitaikiusioje vietoje. Mums tai padėjo sutaupyti ne mažai pinigų. Norvegijoje labai daug kempingų, kuriuose galima sustotis usavo palapine, kemperiu, išsinuomoti nakvynę kemperyje ar namelyje. Jei turite kempingų žemėlapį, tai gerai, bet ten pilna ir nedidelių privačių.

Pirmasis buvo būtent toks. Ten testovėjo tik pora namukų ir nė vienos palapinės. Susitarėme už nakvynę mokėti 100 NOK plius dušas nemokamai. Kalbėdami su savininku sužinojome, kad paprasti darbininkai uždirba nuo 15 000 NOK, o inžinieriai nuo 30 000 NOK. Na atlyginimai įspūdingi lyginant su mūsiškiais. Kadangi neturėjom kilimėlių, tai pasitiesėm kažkokį ploną dalyką ir dar miegmaišį ant jo. Po kitu miegojome. Buvo žiauriai šalta ir visas šaltis ėjo nuo žemės. Labai atsibogo vartytis, nes sušaldavo tas šonas, ant kurio gulėdavau. Iš pat ryto į šiltą dušą. Labai paprastai viskas įrengta.Norvegijoje daug namų su žole užsodintais stogais:

Antrąją naktį nusprendėme nakvoti namuke, nes visą dieną liko ir visur ant žolės telkšojo balos. Paieškoję radome namuką už 250 NOK. Labai nebloga kaina. Buvome dar labiau nustebinti, kai įėjome į vidų. Viskas tvarkinga, spintelė, indai, puodai, šaldytuvas, stalas, pakabos, dvi dviaukštės lovos, švari patalynė, radijatorius. Nerealiai. Tualetas kempinguose būna atskirame pastate. Daug kur tame pačiame pastate būna dušai ir virtuvėlė. Virtuvėlė su mikrobange ir t.t. Nepatikėsite, bet duše buvo šildomos grindys. Dušai mokami ir daug kur kaina yra 10 NOK už 5 min. Kaina visur ta pati, o laikas svyryoja nuo 5 iki 8 min. Čia buvo tiesiog dėžutė, bet ji neįjungdavo ir neišjungdavo nieko. Kas maudėsi, tai nemokamai.

Trečioji naktis buvo suplanuota vietovėje, kuri pavadinta Lysebotn. Ji kaip ir buvo kelionės tikslas. Apie ją vėliau. Padarėme klaidą neapsistodami toliau nuo jos. Artimiausias kempingas buvo apie 40 km nuo vietovės. Nutarėme paaukoti daugiau pinigų, bet nakvoti vietoje. Nustebome, kai šeimininkai pradėjo meluoti, kad nėra vietų, paskutinis kambarys, o atvažiavę turistai vis tilpdavo į naujus. Mes gavome 2 mažus kambariukus. Tai buvo patys baisiausi kambarėliai, kuriuose teko nakvoti. Na gerai, gal ir teko dar baisesniuose, bet aš nepamenu jau :) Kambario ilgis nesiekia 4 m. sukalta viena ilga lova ir čiužiniai, kadangi po 2 m ilgio, netilpo, todėl vienas buvo užkeltas ant kito. Baisiai čia - juk gali atstoti pagalvę :) Kambarip plotis - 180-190 cm. Nedidelis praėjimas lieka pro lovas. Ne gana to, lobos eina žemėjančios (kaip palėpėje). Prie aukščiausios sienos - apie 210, o žemiausios - 70 cm. Durys be spynų, spynos išlaužytos ir nelabai kaip darinėjasi. Kito kambario durys padoresnės, bet taip pat nerakinamos. Spėkite kiek sumokėjome už tokius du kambariukus. Nepatikėsite, bet 900 NOK.

Ketvirtoji naktis buvo jau nebetoli nuo Oslo. Jei gerai pamenu tai miestelis vadinosi Drammen. Sunkokai sekėsi rast kempingą, bet su vietinių pagalba po geros valados suradome. Palapinė - 140 NOK. Naktis buvo labai šalta. Pirma naktis kai sušalo ir miegantys šiltuose miegmaišiuose. :) Atsikėliau apie 6, nes miegoti buvo per šalta. Pasivaikščiojau aplinkui, o nuo 8 pradėjome kelti ir likusius. Šis kempingas buvo ant upės kranto, girdėjosi pravažiuojantys traukiniai. Netrukdė. Bet šiaip labai tvarkingai įrengtas ir prižiūrimas kempingas.

Gal ir keista, tačiau pas juos tualetuose niekur nerasite užrašų „tualetinio popieriaus į klozetą nemesti“. Pas juos visur normalus muilas, normalūs tualetai. Nežinau kodėl pas juos tualetai neužsikišą, bet spėju, kad popierius normalus naudojamas. Dar Norvegijoje vandens čiaupai keisti - ten rankenėlės karštam ir šaltam vandeniui nesisukalioja, o kilnojasi :)

* 2,28 NOK = 1 LTL, paprasčiausia skaičiuoti apvalinant, todėl tiesiog dalinkite iš dviejų.

Norvegija: Oro uostas
Norvegija: automobiliai

Palikite komentarą

Komentarai
  • janas

jega

nu patttttiko

• Dizzy

"Čia buvo tiesiog dėžutė, bet ji neįjungdavo ir neišjungdavo nieko. Kas maudėsi, tai nemokamai." Iškart matosi, kad lietuviai :) Nugi negalima taip, jeigu važiuojat į kitą šalį, pasistenkit nealikti blogo įspūdžio apie Lietuvą :) Mes pratę, kad pinigus iš mūsų luptų piktos prižiūrėtojos, o jei ten žmonės pasitiki vieni kitais, nereikia tuo piktnaudžiauti :) Norvegijoje lietuvius laiko vagimis, o aš ir nesistebiu kodėl...

• nuo

Tau geriau žinoti :)

• akvile

kazkoks varganas moteriskes paberkslenimas. 100proc kelionei buvo nepasiruosta.

• dliaosobotupych-tskant

„tualetinio popieriaus į klozetą nemesti“ --- ne dėl užsikimšimo tokie skelbimai. kai yra vietinė kanalizacija ir nadojamos specialios bakterijos, kad ją galima būtų paversti pvz vandeniu daržų laistymui, negalima mesti popieriaus bei cheminių ploviklių etc.

• Vytenis ( http://xp.ghost.lt )

pas mano uošvienę irgi krano rankenėlės kilnojasi, o dar pas ją mineralinis iš krano bėga. :)