Cookie Consent by TermsFeed

Norvegija: Oro uostas

Grįžau iš kelionės po Norvegiją. Sugalvojau, kad ją apibūdinti galima: visai kitokia nei Lietuva. Taip pat galvojau kaip čia geriau aprašyti ką mačiau ar ką veikiau. Sugalvojau, kad geriausia bus rašyti apie temas, o ne rašyti kaip kur ir ką dariau dienomis. Kelionė nebuvo ilga - 5 d. Taigi, pirma dalis - apie oro uostus.

Skridome iš Rygos. Lėktuvo bilietai kainavo po 480 Lt. Turbūt verta paminėti, kad iš Lietuvos stengėmės viską vežtis, nes jau žinojome apie Norvegijos kainas. Apie jas šiek tiek vėliau. Taigi, su savimi turėjome ir palapinę, ir maistą, ir viską ko reikia miegoti kempinguose. Viską supakavę labiausiaibijojome dėl dujų balionėlių. Jų pagalba planavome gamintis maistą. Vienas dar nesibaigęs buvo įstatytas į primusą, kitas kažkur kitur kuprinėje, o trečią įsidėjau į savo lagaminą, įkištą į aliumininį puodą ir dar metalinius bliūdelius. Pridavėm lagaminus ir kuprinę. Toliau patikrinimo punktas. Ramūną pasikviečia atskirai ir nusiveda. Belaukdami prisigalvojame visokių teorijų, o grįžus sužinome, kad nieko baisaus neįvyko - atėmė dujų balionėlius. Mano bagaže nepastebėjo. Juokingiausia, kad jam liepė išimti ir iš primuso balionėlį, o jis taip ir padarė. Balionėlis buvo puspilnis, todėl visos dujos tame kambarėlyje ir pasklido  :) Baudos neišrašė  :)

Osle greitai dingome iš oro uosto.

Išskrendant iš Oslo pastebėjau koks didelis jų aerouostas. Ten laaabai daug kabakų ir  parduotuvių. Kainos kaip ir visoje Norvegijoje, todėl mums babkių labai gaila buvo. Pats pigiausias sumuštinis kainavo 52 NOK. Ieškojau alaus lauktuvėms, bet radau tik vienoje vietoje. Jau buvau nusigriebęs kažkokį stipraus gėrimo butelį. Alus ten buvo gerokai pigesnis. 6 mažos skardinės alaus kainavo 39 NOK. Parduotuvėje viena didelė skardinė kainuoja 22-28 NOK. Taigi, nusipirkę lauktuvių atsisėdome prie staliuko, atsidarėme po skardinę alaus ar vyno buteliuką, išsitraukėme lietuviškas baronkėles, skrebučių likučius.

Tik įvažiavus į Lietuvą susrojome pirmame Statoile ir nusipirkome po didelį sumuštinį, kurie labai greitai buvo sunaikinti.

* 2,28 NOK = 1 LTL, paprasčiausia skaičiuoti apvalinant, todėl tiesiog dalinkite iš dviejų.