Cookie Consent by TermsFeed

Lvovas (Lvivas): alaus gidas

Ko važiuoti į Lvivą? Tiesiog gražus miestas, daug gerų vietų pavalgyti, atsigerti, aplankyti. Kainos nėra didelės todėl nereikia niekur skubėti, sukti galvą kur kiek kas kainuoja. Alaus mylėtojams galiu parašyti, kad maža gero alaus taurė kainuoja iki 2€, didelė iki 2,5€. Nėjus į restoraną pavalgyti, atsigerti alaus ir dviese sumokėti gali apie 20-30€.

Pats miestas kelia dvejopus jausmus: kova tarp sovietinių ir šiuolaikinių įstaigų. Kai kurios vietos pasižymi "geru" aptarnavimu, kuris yra totaliai darbuotojų dresūra ir jame nėra nė lašo nuoširdumo, kitos gi pasižymi susiraukusiais veidais. Pamenu ir Lietuvoje dar ne taip seniai tai buvo įprasta. Čia tą prisiminsite. Angliškai dauguma kalba labai prastai arba nekalba apskritai, o rusiškai jie nenori kalbėti. Jie tiesiog kalba ukrainietiškai. Tuo Lvivas pasižymėjo ir sovietiniais laikais - čia yra ukrainiečių, nekenčiančių rusų, miestas. Net jei girdi, kad tarpusavyje kalbi lietuviškai, jie vis tiek tau aiškina ukrainietiškai. Norite ekskursijos po miestą - riedėdami autobusu ar mašina girdėsite viską ukrainietiškai. Reikia pasakyti, kad kalbėtų angliškai arba rusiškai jei nori susikalbėti. Tiesa, jei mokate rusiškai ir lenkiškai, tai beveik viską suprasite ir ukrainietiškai. Mano lenkų kalbos žinios labai prastos, rusiškai moku neblogai, tai daug dalykų galiu suprasti kai kalba lėtai. Meniu taip pat daug vietų neturi kitokio kaip tik ukrainietiško. Per visą laiką sutikome tik vieną padavėją kalbantį normaliai angliškai.

Labai teigiama yra tai, kad senamiestis uždarytas transportui. Žmonės gali ramiai vaikščioti nebijodami pereiti gatvę, kavinės gali turėti dideles lauko terasas. O kur beeitum visur pirmame aukšte yra tik parduotuvėlės, kavinės, restoranai. Visur, o tai greičiausiai reiškia, kad gyventojai neturi tiek galios kiek Vilniuje.

Zolotyy Kolos (Золотий Колос) [map]

Labai jaukiam dideliam kieme tarp namų yra įsikūrusi barų-restoranų zona. Tarp jų yra ir šis baras su tikrai geru alaus pasirinkimu. Turi ir maisto, bet jo neragavau.

Tsypa (Ципа) [map]

Jaukiai rūsyje įrengtas baras turi gerą alaus pasirinkimą. Taip pat turi ir gero vietinio sidro Berryland, kurio rekomenduoju paragauti taip pat. Maisto neragavau. Pirkdami buteliukus - žiūrėkite galiojimus, nes parduoda ir pasibaigus.

Pravda Beer Theatre (Театр пива «Правда») [map]

Šitą vietą reikia aplankyti tik todėl, kad pamatytumėte kaip čia gražu. Nuostabiai įrengtas brewpubas. Trys aukštai plius rūsys. Rūsyje yra bravoras, pirmame baras ir parduotuvė, likę du yra dideli balkonai. Tiesa, Pravda bravoras nepasižymi puikiu alumi. Jie pasižymi politines žinutes nešančiomis alaus etiketėmis, bet su skoniu jiems sekasi daug sunkiau. Esu ragavęs kelis kartus parvežtų lauktuvių, o dabar besilankydamas Lvive, teko paragauti dar daugiau skirtingų alų. Mes pasiėmėm kelis užkandžius ir visi jie buvo nekažką. Nėra suvokimo apie maisto patogumą, skonį ir panašius dalykus. Užsisėdėti ten tikrai neverta. Tačiau pasikartosiu - tai labai graži vieta alaus fanui.

Poshta (Пошта на Друкарській) [map]

Pats pavadinimas suintriguoja. Ir tikrai - žiauriai fainai viskas įrengta, labai gražu (na gal išskyrus pigias baisias kraupias staltieses). Ir tai yra vienintelė priežastis, kodėl reikia čia apsilankyti. Alus buvo tik Pravdos, o apie jį aukščiau jau rašiau savo nuomonę, maisto buvo tik makaronai, o kitų kiek klausėme, visada atsakymas buvo "jūs čipsų užsisakykite". Po trečio paminėjimo užsisakėm tik jų čipsų. Skonis pačių čipsų ok, bet padažai tai absoliučiai neapgalvoti nuo patogumo iki skonio.

Varka (Варка) [map]

Pirmasis mūsų aplankytas alaus baras Lvive. Faina aplinka, susiraukusios jaunos padavėjos (kas labai įprasta šiame mieste), kurios apie alų turi supratimą ir gali parekomenduoti. Taip galvojau, kol apie surūgusį alų pasakė, kad "šitas alus verdamas su citrina", bet gali pakeisti jei tikrai noriu. Pakeitė, čia jiems pagarba, bet melavimas nėra sprendimas. Apie skonius suprantu, googlinti moku. Užkandžiai labai vidutiniški - reikia būti labai alkanam, kad suvalgytum viską.

Drunken duck (П'яна качка) [map]

Alaus mylėtojui tinkama vieta. Maisto neragavome, nes Lvive neįmanoma visur visko paragauti, bet alaus ragavome ir užsukome ne kartą. Labai jauki lauko terasa. Beje, jie naudojasi ekranu, kuriame untappd meniu. Keli minusai: susiraukę veidai ir alaus putų kabinimas šaukštu. Įsivaizduojate, kaip turi būti jauku, kad šaukštai nenulemtų nuomonės? Man tai jaukiausias alaus baras Lvive.

Choven (Човен) [map]

Šio baro ieškojome ilgokai. Jo adresus google randa ne ten kur reikia ir nuveda kitur. O ten kur jie yra, jų nerodo ir neranda. Bent Facebooke nurodyta teisinga vieta. Nemažas baras su geru alaus pasirinkimu: nuo ukrainietiško crafto iki amerikiečių ar ispanų. Valgėme tik sūrių rinkinį, kuris buvo skurdokas, bet neblogas. Savaitgaliais vietos sunkiai rasite, o tai apie vietą šį tą pasako.

Craft&Kumpel - beer atelier [map]

Netyčia užsukome, nes atrodė lyg maža alaus parduotuvėlė. Apsigavome, nes vietos giliau yra per kelis aukštus. Vietos tiek daug, kad jie bare pastatė lovą. Dvigulę. Kai buvome pačiame Kumper Brewpube tai jų alūs labai nuvylė. Todėl tos vietos čia ir nėra. Tuo tarpu šiam bare Kumpel pasirinkimas daug daug didesnis ir tarp jų pasitaikė geriamų alų. Labiausiai nustebino maistas. Toks dviprasmis jausmas, nes pateikimas ir skonis labai džiugino, o bet tačiau kas susiję buvo su širdelėmis ir kebabu (mini mini dalykai) - jie buvo pasenusios mėsos, kuri skleidė negerą kvapą.

Taip pat rekomenduoju aplankyti ir šias vietas:

Kava: Lviv Coffee Manufacture (Львівська копальня кави) [map]

Pietūs (šonkauliai): Ribs Restaurant "At Arsenal" (Реберня "Під Арсеналом") [map]

Pusryčiai, pietūs: Centaur (Кентавр) [map]

Maistas: Mons Pius (Монс Піус) [map]

Must visit: Kryivka (Криївка) [map] - sunku rasti. Jei pagal adresą randate, įeinate į laiptinę, tai kairėj durys be jokio užrašo yra būtent ši vieta. Reikia belstis, o atidarius sakyti "Slava Ukraini". Nuostabu žiūrėti kaip tai tariau rusų turistai. Labai nebrangu, skanu ir labai išskirtina vieta.