Cookie Consent by TermsFeed
Komentarai
  • Senis Šaltis

    Negausu čia komentarų, bet nesusilaikysiu ir pakomentuosiu į kai kuriuos komentarus.

    Toks jausmas, kad komentatoriai neatsimena arba negyveno Tarybų Sąjungos laikais.

    Prisiminkime kas buvo ar nebuvo tada.

    Tada nebuvo didelių parduotuvių. Nebuvo tiek automobilių. Net prie dvylikaaukščio stovėdavo po kokius 5-10 automobilių, o vietų numatyta būdavo tik kokiems 20. Vaikai tais laikais turėjo pareigas, klausė tėvų, mokytojų, buvo šiokia tokia baimė ir pagarba prieš vyresnį. Su vaikais net nebūdavo didelio reikalo eiti į tas nedideles parduotuves, nes ten nelabai ką galėjai daug nusipirkti, be to, vaikai tupėdavo darželiuose arba mokyklose.

    Dabar žiūrim į šiuos laikus. Didžiuliai supermarketai, prekės visiems. Automobilių daugiau, negu proto, o juos vairuoja bet kas. Vaikai turi tik teises, o ne pareigas. Pabandykit savo vaiką sudrausminti gatvėje, tai dar ir policiją iškvies už smurtą prieš vaikus. Ką daryti mamai, kuri po ilgos darbo dienos privalo spėti apsipirkti, vaikus iš darželio paimti iki 17 valandos, vienų namie nepaliksi, vėl visokios vaikų teisės, tenka vežtis kartu. O dabar įsivaizduokite, kad ir antra eile stovinčius automobilius nuo parduotuvės, kaip su keliais vaikais susitvarkyti, jei dar rankose maišai. Aišku pasipils protingų atsakymų, kad yra vežimėliai. Bet ir tą stumiant reikia vaikus už rankų laikyti, nes reikia ir gatvę pereiti. Be to susodinus vaikus reikės tą vežimėlį nustumtį į vietą, o, kaip palikti vaikus vienus automobilyje. Vėl visokios teisės ir tt.

    Toliau prasideda KET aiškinimai. Pagal KET, kiek pamenu būdavo, kad privaloma padėti kelyje atsitikus nelaimei, privalu suteikti pirmą pagalbą, negalima važiuoti per balą, jei aptaškysi praeinantį, privalai pašalinti kliūtį ir tt. Ar daug tų taisyklės laikosi? NE. Nors tai ir taisyklės. Bet va, jei prie parduotuvės yra ženklas su "šeimos vieta", staiga atsiranda begalė staiga prisimenančių KET cha!Klausimas, jei šie ženklai yra prieštaraujantys KET, kodėl policija nepriverčia jų pašalinti? Bet koks savavališkas KET ženklų naudojimas taip pat yra KET pažeidimas.

    Iš vis juokinga, kad bet kokiose diskusijose vistiek turi išlysti toks komentaras, kur paminima, kad durelėmis apibraižomas kitas automobilis. Toks jausmas, kad tos durelės atidarytos ir atsirėmusios tik ir sukurtos tam, kad kuo stipriau sugadintų kitą automobilį. Plepalai. Tas automobilis pagal tuos komentarus atrodo, kaip vienetinis rankų gamybos antikvaras. Tai, kam tokiu važiuoti į parduotuvę, ar išvis iš garažo riedėti, gi lietuviški keliai įlenks ar išbarškins kitas vietas. Stebina, kad dar kažkas nusiperka automobilį ir staiga prisimena Tarybinius laikus, kada automobilis būdavo turtas, o ne susisiekimo priemonė. Kada kiekviena įbrėžmą pirštu užlaižydavo.

    Na ir žinoma pabaigoje sunku nepastebėti tų komentarų, kad anksčiau būdavo taip, tai ir dabar turi būti taip pat. Tai kam reikia taikyti sau patogius prisiminimus vieną kartą komentare minint anuos laikus, ir po to taikyti šias dienas.

    Supyliau greitai komentarą, jei kur suklydau galite pataisyti.

  • Donatas

    Kai kuriuose didesnėse USA kompanijose ypač užmiesčiuose kiekvienas darbuotojas turi savo automobilio stovėjimo vietą. Be abejo didžiausių viršininkų vietos šalia įėjimo o stažuotojų gali būti ir aikštelėje už pusės mylios. Todėl vienas iš laukiamiausių kalėdinių bonus\'ų artimesnė stovėjimo vieta.

    O universitete su dėstytojais ir studentais stovėjimo vietas reiktų nustyti darbo ir studijų sutartyse su tam tikromis sąlygomis. Pvz gauni skolą - mašiną statai arčiau, o dėstytojus kurie daugiausia sukerta studentų išvis turėtų univero vairuotojai vežiot su valdiškais automobiliais - kuo daugiau skolininkų tuo daugiau pinigėlių pribyra.

  • Senuku

    Studentai turi būti biedni, todėl važiuot su trūlu.

  • na

    destytojai dazniausiai labai susene ir pasene,todel jiems is kazkur toli toli eiti link iejimo butu misija neimanoma:)

  • hm

    Na tiesiog pas mus dar tas tarybinis rusiškas mentalitetas išlikęs ir nieko čia nepadarysi. Nebaudžia reiškias galima.

  • Daalius

    O mane Salininkuose prie maksimos kreivagalviai užknisa, būtinai pasistatys ten kur kitiems trugdo eismą, t.y. ant zebru pažymėtos dalies, nesvarbu kad vietų bele kiek aplink. Jie arba subines tingi panešt, arba nemoka parjuotis aplamai ir jiems lengviau nuo ten išvažiuot.

  • Ec

    1. Šeima su vaikais nupirks daugiau, jiems ir aikštelėje galima daugiau vietos skirti

    2. Yra šeimos, yra šeimyniniai automobiliai, yra galimybė važiuoti apsipirkti su šeima, yra ir tam sudarytos sąlygos

    3. Jei nesitempti šeimos į parduotuvę, tai gal inžinieriai durni, kad projektuoja ne vienviečius ir dviviečius automobilius? 4+ automobiliai yra todėl, kad gali važinėti ir vienas, bet yra galimybė su šeima

    4. KET nedraudžia bet kam statyti automobilius šeimos vietose, taip pat įstatymai nedraudžia keiktis, rūkyti, vartoti alkoholį ir pan., bet dėl to, kad nedraudžia tai reikia daryti?

  • Ec

    Darbdavys nuo tavo uždirbtų pinigų pirmiausiai sumoka PVM, po to Sodrai ~30 %, ir tik po to tavo nurodyti mokesčiai. Paskaičiuok, kiek reikia pinigų uždirbti (kiek kainuoja darbo vieta), kad gauti tą sumą. Po to nuo tos sumos dar kartą moki PVM, akcizus, pirkdamas prekes + kiti galimi mokesčiai (NT, žemės, techapžiūra, automobilių?, .....) Pasumuok kiek lieka valdininkams, kiek tau :)

  • jolanta

    esme net ne tame, jog užlindėlis pasistatė šeimos vietoje, bet tame jog apskritai UŽLINDO

  • JM

    Indaplovė neatsiperka niekada. Tai komforto prekė. Paskaičiuokim. Nuperkam indaplovę už 2000 Lt. Tarkim ji be sutrikimų veiks 10m. Per metus intensyviai naudojant bus 300 plovimų. Tokiu atveju išlaidos 1 plovimui 0,67Lt. Normalesnės pigesnės tabletės kaina 0,4 Lt. Pridėkim minkštinimo druską ir skalavimo skystį, tarkim 0,1Lt plovimui. Vandens naudoja nedaug, priklausomai nuo miesto bus 0,1-0,15Lt. Elektros sąnaudos grubiai nurodomos 1,2~1,5kwh, kas bus 0,6-0,8Lt. Sudedam viską - vieno plovimo kaina +/- 2 Lt.

  • Nežinau

    Padarykime vietas senukams, kad būtų patogu išlipti iš mašinos, blondinėm, kad neapdaužytų durelių. Nepamirškime vietų Bmw automobiliams. O visi kiti paprasti žmonės galės statytis mašinas užkištų daugiabučių kiemuose. Taip , kad užlindo negražu, bet vieta iš komercijos, vieta kuri neapibrėžta jokiose taisyklėse - skirta visiems.

  • nuo

    Sauliau: pagalvok prieš rašydamas arba perskaityk parašęs.

    1. Vaikai užaugdavo ir vergovės, ir imperijų laikais, ir prieš 100 metų. Jei niekas nebūtų keitęsi - pusė veikų mirtų ir šiandien. Tie, kas sako, kad tada buvo ir dabar taip pat gali būti arba nemąsto tik tuo metu, arba nesugeba to daryti apskritai.

    2. Tokius dalykus reikia viešinti, nes jei bent keli po to pagalvos - tai jau gerai

  • Saulius

    Na kam taip nervintis, užauginom vaikus tais laikais, kai nebuvo jokiu specialiu stovėjimo vietų ir pasaulis neapsivertė. Tos šeimos vietos yra niekinės pagal KET, tas pats, kas graffiti ant asfalto, arba geltonai dažyti bordiūrai. Aišku pikta, kai kas nors užkiša, kai jau esi nusitaikęs, tas kuris užkišo aišku nemandagus tipas, bet gi ar tai taip žiauriai keičia gyvenimo kokybę, kad reikėtų dėl to gadinti savo nervines lasteles? Nemanau.

  • Darius

    Visgi ir man atrodo, kad šeimos vietos labiau marketingas (nors ir tenka naudotis nepažeidžiant taisyklių). Manau, kad 4 asmenų šeima yra gan patrauklus klientas prekybcentriui, nes dažnai vaikų gerovei(ir norams) stengiamasi netaupyti. Pasinaudojus tokiomis vietomis, galimai išsivysto įprotis važiuoti būtent į ši PC. Taip, jose patogiau išimti kėdutę ar vežimėli, gal net mažesne tikimybė, kad didesni vaikai su durelėmis užkliudys šalia stovintį automobilį, taip jos arčiau iėjimo, bet jei jau važiuojat su visa šeima tai turėtumėte turėti ir laiko rezervą, kurį galima išnaudoti paėjėti toliau. Dėl saugumo, tai net ir pastačius šeimos vietoje, yra tikimybė neprižiūrimam vaikui išbėgti į važiuojamąją dalį. Be to, gan retai tenka išgirsti apie eismo įvykius aikštelėse.

  • Sojeris

    Galvojant populiariai - užlindėlis vairavo BMW :)