daug prirase, bet siuo konkreciu atveju prasom pasakyt kurios is aplinkybiu padetu nustatyti kaltininka, tarkim stabdymo zymiu nera, nes greitis galejo but nedidelis tiek is galo isireziant tiek vaziuojant atbuline eiga.
del nuspejimo kitu eismo dalyviu veiksmu tai visiska tiesa, tik kad si patirtis igyjama kartu su vairavimo stazu.
Pvz. Vidas turetu jau igyti patirties, suprasdamas, kad jo masiniukas nera labai didelis ir daznai jo nesimato kai sustoja stambesnes auto gale, o jo garso signalas yra per silpnas, kad ji uzgirstu tulas vairuotojas, todel reiketu sustoti arba didesniu atstumu arba siek tiek islindus i sona, kad matytusi kitam vairuotojui.
besidomintis
2010-10-27 10:28
nesu vairavimo instruktorius, kad issamiai paaiskinciau kaip isvengti, bet galiu teigti, kad nustatyti ar automobilis vaziavo atbulas, yra ne vienas budas ir tinginys policininkas, nors ir tingi, bet privalo uzpildyti specialius blankus, kuriose pazymimos tam tikros aplinkybes, kurios net ne buvusiam ivykio vietoje, nurodo kas kaip judejo ar nejudejo. ir jei ivykio dalyviai neatydziai skaito tai ka jiems duoda pasirasyti - galima pasirasyti sau nuosprendi. kelios aplinkybes, padesencios apsiginti ir kurios turi buti pazymetos protokole: stabdymo zymes, ju ilgis, kelio dangos busena, meterologines salygos, matomumas, uzvedimo raktelio padetis, pavaru perjungimo svirties padetis, rankinio stabzio svirties padetis, ivariu duzenu lokalizacijos vietos, purvo nuo automobiliu nukritimo vietos, ibrezimu ar ilenkimu lokalizacija, sedyniu galvos atramu padetis ir t.t.
o del isvengimo - reikia nuspeti kitu eismo dalyviu elgesi, tam padeda - saugaus atstumo laikymasis, saugaus greicio pasirinkimas, patogi sedesena prie vairo, koncentracija i aplinka (negali trukdyti keleiviai, garsi muzika, mobilus telefonas, rukymas, valgymas ir t.t.), tvarkingas automobilis. skamba banaliai, bet gerai pagalvojus - visiska tiesa.
Darius
2010-10-27 09:49
seip priklauso nuo policininko, jei gudrus, tai lengvai gali pagauti ant zodziu kaltaji, tipo "kodel tu cia sustojai/stovejai, kad tau ikale" "jei staigiai stabdei kur tavo stabdymo zymes, kur isitrenkusio i uzpakali stabdymo zymes" juk logiska, kad jei matai priekyje stovinti auto bent paskutiniu momentu stabdysi. Bet kartais tai nesuveikia, pvz. ziema, kai nesimato stabdymo zymiu arba policininkas tingi terliotis ir pan.
aš
2010-10-27 08:56
Klausykit, o rimtai, kaip apsiginti kai tau atbuliniu įvažiuoja į priekį jei neturi liudininkų ir pasitaikė nesąžiningas žmogus ir teigia kad tai ne jis, o tu į jį įvažiavai?
Andrius
2010-10-27 08:25
Aišku, kad pats kaltas. Reik žiūrėt kur stovi :)
Stirlic
2010-10-26 19:40
Siaip abu kartus spaudei ant signalo ir abu kartus atbuli ivaziavo :D, prajuokinai. Ir abu kartus tave apkaltino vairuotojai?
toma
2010-10-26 18:23
skaičiau visas šio autoriaus knygas labiausiai patiko Alchemikas,kas neskaitė būtinai paskaitykit.
Darius
2010-10-26 15:56
besidomintis: pasiulyk kaip isvengti ivykio siuo atveju? jungt atbulini ir neapsiziurejus spausti?? laikytis tokio atstumo pries kiekviena sustojima, kad visalaik spetum ijungt atbulini, paziuret i veidrodelius ir pasitraukti? o jei gale jau kitas automobilis stovi?
nuolaida
2010-10-26 14:08
mikas: aha... kai stovi ir į tave važiuoja tikrai esi pats kaltas :)
besidomintis
2010-10-26 13:49
vienas protingas zmogelis yra pasakes - ne svarbiausia buti nekaltam del eismo ivykio, bet sugebeti to ivykio isvengti...
mikas
2010-10-26 11:00
jei per abi avarijas kur patyrei buvo ta pati situacija, tai ar tai nebus lipimas ant greblio:) ne kita reikia kaltinti, o turbut paciam kazkaip kitaip tokiose situacijose elgtis, ne kita mokyti kaip elgis (tai beprasmiska nes visu neismokysi) o save keisti... tai geriausias budas greitam rezultatui pasiekti:)
sm
2010-10-26 10:28
kvailas sunkvezimio vairuotojas, jei neturetum liudytoju, paisytu nesilaikei atstumo. Bet gi jo sazine nesvari, gali ji gi gilu ziemos vakara plyta nukrist nuo stogo, padangos prakiurti ir panasiai, juk nesvari sazine
egis
2010-10-25 16:57
mes pamatu kaina skaitciuojam 700 lt uz kuba su visom medzegom ir visais darbais 861536317
Darius
2010-10-25 16:42
liudniausia, kad per tokius lochus gali likti ivykio kaltininku...
karolis
2010-10-25 16:26
slykstus reikalas tos avarijos :) taciau kartais geriau gauti per bamperi, nei bandant isvengti kitam atbuliniu stuktelti, nes per skubejima ir neapdairuma tokios situacijos, micra maza, signalo masinoje galejo ir nesigirdeti. zodziu jei nenori jos pamatyti tai ir nemato :)
Darius
daug prirase, bet siuo konkreciu atveju prasom pasakyt kurios is aplinkybiu padetu nustatyti kaltininka, tarkim stabdymo zymiu nera, nes greitis galejo but nedidelis tiek is galo isireziant tiek vaziuojant atbuline eiga.
del nuspejimo kitu eismo dalyviu veiksmu tai visiska tiesa, tik kad si patirtis igyjama kartu su vairavimo stazu.
Pvz. Vidas turetu jau igyti patirties, suprasdamas, kad jo masiniukas nera labai didelis ir daznai jo nesimato kai sustoja stambesnes auto gale, o jo garso signalas yra per silpnas, kad ji uzgirstu tulas vairuotojas, todel reiketu sustoti arba didesniu atstumu arba siek tiek islindus i sona, kad matytusi kitam vairuotojui.
besidomintis
nesu vairavimo instruktorius, kad issamiai paaiskinciau kaip isvengti, bet galiu teigti, kad nustatyti ar automobilis vaziavo atbulas, yra ne vienas budas ir tinginys policininkas, nors ir tingi, bet privalo uzpildyti specialius blankus, kuriose pazymimos tam tikros aplinkybes, kurios net ne buvusiam ivykio vietoje, nurodo kas kaip judejo ar nejudejo. ir jei ivykio dalyviai neatydziai skaito tai ka jiems duoda pasirasyti - galima pasirasyti sau nuosprendi. kelios aplinkybes, padesencios apsiginti ir kurios turi buti pazymetos protokole: stabdymo zymes, ju ilgis, kelio dangos busena, meterologines salygos, matomumas, uzvedimo raktelio padetis, pavaru perjungimo svirties padetis, rankinio stabzio svirties padetis, ivariu duzenu lokalizacijos vietos, purvo nuo automobiliu nukritimo vietos, ibrezimu ar ilenkimu lokalizacija, sedyniu galvos atramu padetis ir t.t.
o del isvengimo - reikia nuspeti kitu eismo dalyviu elgesi, tam padeda - saugaus atstumo laikymasis, saugaus greicio pasirinkimas, patogi sedesena prie vairo, koncentracija i aplinka (negali trukdyti keleiviai, garsi muzika, mobilus telefonas, rukymas, valgymas ir t.t.), tvarkingas automobilis. skamba banaliai, bet gerai pagalvojus - visiska tiesa.
Darius
seip priklauso nuo policininko, jei gudrus, tai lengvai gali pagauti ant zodziu kaltaji, tipo "kodel tu cia sustojai/stovejai, kad tau ikale" "jei staigiai stabdei kur tavo stabdymo zymes, kur isitrenkusio i uzpakali stabdymo zymes" juk logiska, kad jei matai priekyje stovinti auto bent paskutiniu momentu stabdysi. Bet kartais tai nesuveikia, pvz. ziema, kai nesimato stabdymo zymiu arba policininkas tingi terliotis ir pan.
aš
Klausykit, o rimtai, kaip apsiginti kai tau atbuliniu įvažiuoja į priekį jei neturi liudininkų ir pasitaikė nesąžiningas žmogus ir teigia kad tai ne jis, o tu į jį įvažiavai?
Andrius
Aišku, kad pats kaltas. Reik žiūrėt kur stovi :)
Stirlic
Siaip abu kartus spaudei ant signalo ir abu kartus atbuli ivaziavo :D, prajuokinai. Ir abu kartus tave apkaltino vairuotojai?
toma
skaičiau visas šio autoriaus knygas labiausiai patiko Alchemikas,kas neskaitė būtinai paskaitykit.
Darius
besidomintis: pasiulyk kaip isvengti ivykio siuo atveju? jungt atbulini ir neapsiziurejus spausti?? laikytis tokio atstumo pries kiekviena sustojima, kad visalaik spetum ijungt atbulini, paziuret i veidrodelius ir pasitraukti? o jei gale jau kitas automobilis stovi?
nuolaida
mikas: aha... kai stovi ir į tave važiuoja tikrai esi pats kaltas :)
besidomintis
vienas protingas zmogelis yra pasakes - ne svarbiausia buti nekaltam del eismo ivykio, bet sugebeti to ivykio isvengti...
mikas
jei per abi avarijas kur patyrei buvo ta pati situacija, tai ar tai nebus lipimas ant greblio:) ne kita reikia kaltinti, o turbut paciam kazkaip kitaip tokiose situacijose elgtis, ne kita mokyti kaip elgis (tai beprasmiska nes visu neismokysi) o save keisti... tai geriausias budas greitam rezultatui pasiekti:)
sm
kvailas sunkvezimio vairuotojas, jei neturetum liudytoju, paisytu nesilaikei atstumo. Bet gi jo sazine nesvari, gali ji gi gilu ziemos vakara plyta nukrist nuo stogo, padangos prakiurti ir panasiai, juk nesvari sazine
egis
mes pamatu kaina skaitciuojam 700 lt uz kuba su visom medzegom ir visais darbais 861536317
Darius
liudniausia, kad per tokius lochus gali likti ivykio kaltininku...
karolis
slykstus reikalas tos avarijos :) taciau kartais geriau gauti per bamperi, nei bandant isvengti kitam atbuliniu stuktelti, nes per skubejima ir neapdairuma tokios situacijos, micra maza, signalo masinoje galejo ir nesigirdeti. zodziu jei nenori jos pamatyti tai ir nemato :)