zodziu taip tiks langu firma tikrai nekokia ypac Pnevezyje Basanaviciaus gatveja,o moteris kuri priema uzsakymus vulgari ir meluoja kiek tik gali,o Kauno mergaite atsakinga uz gamyba Monika tikra ste.....r
Alfa
2013-01-31 20:20
Sveiki,netradicinis klausimas zinovams:
ar led 12v.pns. iki 3w. skirtus buiciai panaudoti i automobili galima,mane tik domina klausimas ar tarnaus normaliai?? ar ne ,toliau nediskutuojama, nei del sv. stiprumo, matomumo, kad yra specialiai ledu automobiliu, t.t.labai aciu.
Auris
2013-01-30 22:37
Vilkpedės - savanorių sankryža, tai reguliuoja pralaidumą žiemą-vasarą (toks įspūdis). Tik, deja, kiek žioplių atsiranda pirmom savaitėm po pakeitimo (arba suka, kai nebegalima ir mentai baudžia, arba važiuoja tiesiai, kai iš tiesų nebegalima).
Pro P.Lukšio ir Kubiliaus kiekvieną dieną važinėdavau. Žiauru. Ženklų nebūdavo, linijos nusitrynė. Pasidarė pačiam baisu, kaip būtų įrodyti teisumą, jei avarija (esmė kad niekas nepastebėdavo, kad pagrindinio kelio linijos vingiuoja). Parašiau per e-savivaldybės portalą. Įpareigojo prižiūrinčia kompaniją pastatyti ženklą. Ir pastatė, deja, iš vienos pusės. Parašiau antrą kartą - pasatė iš itos bei greitai linijas nubraižė :)
Polas
2013-01-30 21:33
"The Boss" stiprus serialas apie psichiką veikiančia liga sergančio Cikagos mero Tom Cane valdymą, politinio gyvenimo fasafinę pusę ir jos uzkulisius. Rekomenduoju.
Vidmantas Nuolaida
2013-01-30 09:23
O dėl to, kuo tikras 100% - tai čia apie sumaišytas sankryžas
Vidmantas Nuolaida
2013-01-30 09:19
Jei važiuojant "žaliuoju koridoriumi" ne kartą sustoji prie raudono šviesoforo signalo, ar reikia samdyti kažkokius specialistus, kurie nustatytų veikia ar ne? Jei važiuojant man reikiama kryptimi iš 10 šviesoforų, prie 7-8 sustoju ar reikia matavimų? Jei važiuojant vidurnaktį visada tenka sustoti sankryžoje, kurioje niekada nebūna mašinų jau po 8 vakaro?
Donatas
2013-01-29 19:12
Vidmantai: savivaldybėje nedirbu. Ir nežinau dėl ko ten tu 100% teisus.
Pastebiu, kad labai mėgsti svaidytis kategoriškais teiginiais, kaip kad "O Eismo valdymo sistema su žaliais koridoriais visiškai neveiksni". Kaip matavai neveiksmumą ? Darei matavimus srauto pralaidumo per sankryžas prieš ir po ?
AHAAAAA:)
2013-01-29 04:48
Kaip dabar pamenu, buvo velus vakaras, su drauge buvom lauke, netoli savo namu, o gyvenam miesto centre. Priejo kazkokie bachurai ir sako, duokit telefonus. Nu viskas galvoju ka cia daryt. Tada staiga ateina ju trecias draugas - cigonas. Ir spekit ka jis? Ogi sako: ka jus cia darot, juk jos vietines:)Ir nusivede savo draugus lietuvius :) Taigi buna ir taip, kad cigonai lietuvius gelbsti:)
Beto turejau gera drauge cigone, kartais mego intrigas, bet visada eidavo uz draugus ir pan.
Taip, kad nereikia cia ant ju stumti. Nepagalvojat kiek lietuviu yra sukciu?
Evka
2013-01-28 14:58
Teko Prancizijoj gerti si aluka. Neblogas, tik labai jau lengvas it vandenukas..
Evka
2013-01-28 14:57
Teko ragauti ji ir dar 3 Kronenbourg rusis. Visos jos neblogos!
Daalius
2013-01-28 12:18
O galit man paaiškinti.
1. Kodėl rodyklė į kairę yra ryški ir aiški, o prie jos pagrindinio šviesoforo žalias signalas užpaišytas vos ižiūrimu markeriu?
2. Kodėl negalima sukti į kairę, jei nedega rodyklė? Juk draudžiamsis signalas (raudonas) taip pat juk nedega ir niekas nedrudžia eismo?
3. Gal galima aplamai atsisakyti raudono ir žalio signalo visuose šviesoforuose ir daryti kaip su ta rodykle į kairę - dega- važiuoji, nedega- stoji. Aišku tai būtų itin kvaila, bet taip iš dalies juk ir yra.
Vidmantas Nuolaida
2013-01-28 12:16
Dontai: tu dirbi savivaldybėje, spėju, tai ir rašai. Dėl suklydimo esu 100% teisus ir čia gali net nesiginčyti. O Eismo valdymo sistema su žaliais koridoriais visiškai neveiksni
besidomintis
2013-01-28 08:12
lietuviai tik Lietuvoj negali dirbti po 14 val, kitur dirba po 18, kad tik pinigus moketu, o like turi uz tuos isvaziavusius dirbti ir po 24, kad isgyventu oriai, nes didzioji dalis likusiu yra tikri slunkiai ir dejuotojai...
Donatas
2013-01-27 23:08
Vidmantai,
Savanorių-Vilkpėdės g. šviesaforo situacija su posūkiu į kairę kinta priklausomai nuo Lazdynų ir Gariūnų tiltų remontų. Prireikia daugiau pralaidumo, uždaro posukį į kairę, leidžia važiuoti autobusų juosta.
Olandų žiedas buvo projektuotojų klaida iš idealizmo. Tikejosi, kad lietuviai sugebės susiorientuoti su visais šviesaforais. Nesugebėjo. Ir savaitės nebuvo bandoma tikrai- jungė kelis kartus vakarais po keletą valandų. Nepasiteisino visiškai, susidarydavo kamščiai.
Dėl Rygos-Taikos sankryžos paaiškinimo "Soriukas, sumaišėme sankryžas"- nereikia apie rimtus reikalus šnekėtis su chebra kuri prie krūmų alų geria 9 ryto. Nebus ir tokių legendų tada.
andrius
zodziu taip tiks langu firma tikrai nekokia ypac Pnevezyje Basanaviciaus gatveja,o moteris kuri priema uzsakymus vulgari ir meluoja kiek tik gali,o Kauno mergaite atsakinga uz gamyba Monika tikra ste.....r
Alfa
Sveiki,netradicinis klausimas zinovams:
ar led 12v.pns. iki 3w. skirtus buiciai panaudoti i automobili galima,mane tik domina klausimas ar tarnaus normaliai?? ar ne ,toliau nediskutuojama, nei del sv. stiprumo, matomumo, kad yra specialiai ledu automobiliu, t.t.labai aciu.
Auris
Vilkpedės - savanorių sankryža, tai reguliuoja pralaidumą žiemą-vasarą (toks įspūdis). Tik, deja, kiek žioplių atsiranda pirmom savaitėm po pakeitimo (arba suka, kai nebegalima ir mentai baudžia, arba važiuoja tiesiai, kai iš tiesų nebegalima).
Pro P.Lukšio ir Kubiliaus kiekvieną dieną važinėdavau. Žiauru. Ženklų nebūdavo, linijos nusitrynė. Pasidarė pačiam baisu, kaip būtų įrodyti teisumą, jei avarija (esmė kad niekas nepastebėdavo, kad pagrindinio kelio linijos vingiuoja). Parašiau per e-savivaldybės portalą. Įpareigojo prižiūrinčia kompaniją pastatyti ženklą. Ir pastatė, deja, iš vienos pusės. Parašiau antrą kartą - pasatė iš itos bei greitai linijas nubraižė :)
Polas
"The Boss" stiprus serialas apie psichiką veikiančia liga sergančio Cikagos mero Tom Cane valdymą, politinio gyvenimo fasafinę pusę ir jos uzkulisius. Rekomenduoju.
Vidmantas Nuolaida
O dėl to, kuo tikras 100% - tai čia apie sumaišytas sankryžas
Vidmantas Nuolaida
Jei važiuojant "žaliuoju koridoriumi" ne kartą sustoji prie raudono šviesoforo signalo, ar reikia samdyti kažkokius specialistus, kurie nustatytų veikia ar ne? Jei važiuojant man reikiama kryptimi iš 10 šviesoforų, prie 7-8 sustoju ar reikia matavimų? Jei važiuojant vidurnaktį visada tenka sustoti sankryžoje, kurioje niekada nebūna mašinų jau po 8 vakaro?
Donatas
Vidmantai: savivaldybėje nedirbu. Ir nežinau dėl ko ten tu 100% teisus.
Pastebiu, kad labai mėgsti svaidytis kategoriškais teiginiais, kaip kad "O Eismo valdymo sistema su žaliais koridoriais visiškai neveiksni". Kaip matavai neveiksmumą ? Darei matavimus srauto pralaidumo per sankryžas prieš ir po ?
AHAAAAA:)
Kaip dabar pamenu, buvo velus vakaras, su drauge buvom lauke, netoli savo namu, o gyvenam miesto centre. Priejo kazkokie bachurai ir sako, duokit telefonus. Nu viskas galvoju ka cia daryt. Tada staiga ateina ju trecias draugas - cigonas. Ir spekit ka jis? Ogi sako: ka jus cia darot, juk jos vietines:)Ir nusivede savo draugus lietuvius :) Taigi buna ir taip, kad cigonai lietuvius gelbsti:)
Beto turejau gera drauge cigone, kartais mego intrigas, bet visada eidavo uz draugus ir pan.
Taip, kad nereikia cia ant ju stumti. Nepagalvojat kiek lietuviu yra sukciu?
Evka
Teko Prancizijoj gerti si aluka. Neblogas, tik labai jau lengvas it vandenukas..
Evka
Teko ragauti ji ir dar 3 Kronenbourg rusis. Visos jos neblogos!
Daalius
O galit man paaiškinti.
1. Kodėl rodyklė į kairę yra ryški ir aiški, o prie jos pagrindinio šviesoforo žalias signalas užpaišytas vos ižiūrimu markeriu?
2. Kodėl negalima sukti į kairę, jei nedega rodyklė? Juk draudžiamsis signalas (raudonas) taip pat juk nedega ir niekas nedrudžia eismo?
3. Gal galima aplamai atsisakyti raudono ir žalio signalo visuose šviesoforuose ir daryti kaip su ta rodykle į kairę - dega- važiuoji, nedega- stoji. Aišku tai būtų itin kvaila, bet taip iš dalies juk ir yra.
Vidmantas Nuolaida
Dontai: tu dirbi savivaldybėje, spėju, tai ir rašai. Dėl suklydimo esu 100% teisus ir čia gali net nesiginčyti. O Eismo valdymo sistema su žaliais koridoriais visiškai neveiksni
besidomintis
lietuviai tik Lietuvoj negali dirbti po 14 val, kitur dirba po 18, kad tik pinigus moketu, o like turi uz tuos isvaziavusius dirbti ir po 24, kad isgyventu oriai, nes didzioji dalis likusiu yra tikri slunkiai ir dejuotojai...
Donatas
Vidmantai,
Savanorių-Vilkpėdės g. šviesaforo situacija su posūkiu į kairę kinta priklausomai nuo Lazdynų ir Gariūnų tiltų remontų. Prireikia daugiau pralaidumo, uždaro posukį į kairę, leidžia važiuoti autobusų juosta.
Olandų žiedas buvo projektuotojų klaida iš idealizmo. Tikejosi, kad lietuviai sugebės susiorientuoti su visais šviesaforais. Nesugebėjo. Ir savaitės nebuvo bandoma tikrai- jungė kelis kartus vakarais po keletą valandų. Nepasiteisino visiškai, susidarydavo kamščiai.
Dėl Rygos-Taikos sankryžos paaiškinimo "Soriukas, sumaišėme sankryžas"- nereikia apie rimtus reikalus šnekėtis su chebra kuri prie krūmų alų geria 9 ryto. Nebus ir tokių legendų tada.
Šviesaforų liga irgi nebuvo liga, o vadinos eismo valdymo sistema. Čia daugiau http://www.sviesoforai.lt/index.php/info...
Vidmantas Nuolaida
Tame žiede jie veikė. Net kokią savaitę!