Cookie Consent by TermsFeed
Komentarai
  • Draco

    uzmesk koki didesni akmeni ant kampo ir tegul vazineja ;) tik po pasivazinejimo keliaus i autoservisa.

    Na perskaiciau as per kelias dienas visa tavo statybu bloga ir galiu pasakyti, kad isties ispudingas darbas atliktas. Bet man buvo labai keista tvoros istorija, na kelias gal ir lenda ant tavo zemes, bet as tik vieninteli karta maciau tvora sulyg keliu Balsiuose (Vilnius) Rages gatves pradzioje. paskutini rudeni ten pradejo tiesti vandentieki ir kanalizacija, tai darbininkai taip arti kase tvoros, kad matesi, kur baigiasi pamatai - jiems nieko kito neliko, nes juk kelio tai nekas. Del tokiu dalyku gali atsirasti nuostoliu, gali reiketi perdaryti tvora. Na galima pamineti ir tas pacias masinas, nezinau, kaip ten situacija, bet jei vesies grunta, o savivartis netures kaip issukti, manau, kad geriau jis "uzlips" ant vejos, kuri po savaites bus lyg niekur nieko, nei ant tvoros ir ja sugadins.

    Siulau nepriimti mano siulomo sprendimo, bet perzvelgti kaimynu variantus, nes nezinau, ar atsiras toks, kur nebus palikta kazkiek nuo kelio.

    GERAS PATARIMAS - kad nevazinetu, palei kelia iskloti reikia bortelius, virs borteliu veja. Borteliu aukstis pakankamas, kad masinos neuzvaziuotu.

  • nuo

    Matai, elektros tiesimas čia jau mano reikalas. Aš galiu neleisti tiesti per mano sklypą. Bet žinoma, kad čia tik įstatymiškai. Realiai padarius žalią veją - per ją visi važinės, nes kelias siauras ir faina užvažiuoti kur patoiau.

  • milko_rytas

    o man tai labai patiko sitas

  • Draco

    p.s. as suprantu, kad taip prarandi dali zemes... bet ji niekur juk nedingsta, gali uz tvoros tureti zalia veja, pasodinti kelis dekoratyvinius medzius - juk tai irgi siokia tokia "vizitine kortele" arba "kvietimas uzeiti" sveciams. Sveciu ant kelio nepastatysi, kol juos ileisi pro uzrakintus vartelius (na cia tik dar vienas pvz.), bet svarbiausia, kad visos komunikacijos yra tiesiamos butent tame ruoze.

  • zenono juokeliai

    chuckas norrisas negeria pieno. Jis pats jo turi

  • Draco

    Tiesa sakant nezinau, kokiuose ar kur... Bet kai tiesia komunikacijas, tai jas tiesia palei kelia, bet ne ant kelio, todel as rekomenduoju daryti tvora 1m nuo kelio. Tokiu atveju niekas tavo tvoros negriaus, kai ties komunikacijas arba kai jas remontuos... Na juk supranti, kad per gyvenima buna tokiu dalyku. Paziurek kaiminystes namus - visi bus atitraukti nuo kelio. O jei ne, tai tam zmogui nepasiseke, kai atvaziuos kokie elektrikai statyti stulpo vietoj tvoros, ar tiesti vandentieki. Mano tevu sodo sklype yra el.stulpas, tai jis kaip tik tame metre ir tinka, o tvora iskarto uz jo.

    Na pagalvok logiskai :)

    (siulo tau bendravardis)

  • vonioje

    gydykitės jūs ar ką

  • Mirka

    Tikrai ner ka veikt, nieko nesinori,nieks neidomu.....ka veikt?

  • tomys

    as renkuosi uzsienietiska pigiau nebuna. tik reik patikimo zmogaus nes gali ir varikli uzlenkkt taip. o jei apie kokibe tai paliginus tipo geriausia statoil lietuvoje taiyra sudas palydinus su prasciausia vokiska degaline. ten uzsipini tai jauti kad masina atsigauna.

  • nuo

    Kokiuose teisės aktuose tai nurodyta?

  • Draco

    Tvora nuo kelio turi buti 1m atstumu. Todel, kad tas metras yra kelio dalis (salikele), tai kad tau negalima tvertis lygiai su keliu. Turi atitraukti. Juk jeigu visi tvertusi lygiai su keliu, tai visu tvoru kampai butu nuskinti

  • Roke

    Cia siaip kad neliudetumet

    Pagavo estas auksinę žuvelę.

    O jinai ir sako :

    - Atpusty menia, ispolniu 3 žėlanija.

    O estas, daužydamas žuvelę į valties bortą :

    - Nėnada sa mnoi pa ruski razgavarivat

  • agne

    ka veiki mazuli mano

  • nasa

    Kadangi pats tvarkiausi įplyšusį meniską:

    1. Keliauji į magnetorezonansą;

    2. Su išvadomis pas savo gydytoją. Jei tikrai įplyšęs reikalauji nukreipimo į RK ligoninę, ten rašaisi į eilę operacijai (eilės ilgos). Justė galbūt galės padėti ten.

    3. Operacija trumpa ir neskausminga. Dvi skylutės kelyje, 2 savaitės su ramentais, 1,5 metų iki pilno atsistatymo.

    a.

  • Ieva

    Beje, ne tik su Pegasais, bet ir su visais Readers Digest ir National Geographic;)