Cookie Consent by TermsFeed

senukai

nežianau kaip kitur, bet jei įmanoma nieko nepirkti senuokuose - taip reikia ir padaryti. aš praleidau užvakar ir vakar po valandą ten ir mačiau daug nepatenkintų žmonių.

man prireikė plokštės 700x4300 garažo lentynai. užvakar nuvažiavau į senukus. prastovėjau eilėje prie pjaustymo skyriaus. pasirodė, kad pas juos yra visokios plokštės, o osb yra statybos skyriuje. tas skyrius už trijų metrų. tada ten paklausiau ar turi. jie pažiūrėjo, išrašė lapelį su kuriuo vėl grįžau prie pjaustymo. jie išrašė sąskaitą ir pas juos už viską sumokėjau. niekaip nesupratau, kodėl visko negalima buvo padaryti vienoje vietoje. taigi, kiek daugiau nei valandą praleidau senukuose. atsiimti turėjau vakar 15:30. nuvažiavau po darbo, nusipirkau ko reikėjo ir 19:00 privažiavau pasiimti. po 5 minučių priėjo darbuotojas ir pasakė, kad atvažiuočiau rytoj, nes plokštės užkrautos. na ga ir užkrautos, tačiau supjautos turėjo būti jau pries 3,5 valandos ir man jos reikėjo vakar. kai tai jam paaiškinau liepė palaukti. supratau, kad jie geriausiu atveju dabar tą plokštę pjaustys. pasirodo esu kantrus ir pralaukiau 40 min. nieko. nuėjau vėl. nusiuntė į parduotuvę. ten teko palaukti. po to jis lakstė po sandėlį. galų gale pasakė, kad niekuo man padėti negali ir turiu atvažiuoti rytoj. taigi, vien laukimo dar valanda. einu paieškosiu kur skundą kokį parašyti galima.
Palikite komentarą



Komentarai
  • Darius

    lyginant "senukų" aptarnavimą su analogiška "home depot" JAV, tai deja deja lygis absoliučiai nepalyginamas. Visi kas tik galite rašykite skundus visiems, gal tada aptarnavimo kultūra pagerės.

  • ahanu

    jam tikrai demesio trukumas... dziaukis kad isvis supjauste

  • saulius

    tie kurie va taip megsta skustis viskuo jie turi problemu dazniausiai nepilnavertiskumo.namuose turbut zmona musa tai eina i prekybos centrus atsigriebti,blogai vyrai blogai.arba antras varijantas dirba kur nors kitoje firmoje ir ten ji labai skriaudzia.man geriau nepapulk zmogau

  • Virgis

    Vidmantai, nesiparink. As i senukus/ermitaza/ir pan einu tik tada, kai tiksliai zinau, ko, kiek ir kada man reikia, kad nereiketu klausinet senuku "egzpertu". Jei tiksliai nezinau, kokiu daliu man reikia, einu i specilizuota parduotuve. ir tarp kitko, snekant konkreciai apie santechnika, santechniku rojuje nemazai daliu yra zenkliai pigesnes nei seniuose.

  • nuo

    Esu tikrai labai ramus pirkėjas. Tik tyčiotis nereikia.

  • anonimas

    matot brangus klientai-aptarnavimas senukuose priklauso ir nuo jusu paciu.Jeigu klientas tik iejes i parduotuve iesko konsultanto kad galetu islieti savo emocijas, pvz. pasiemes grindu sepeti klausia kaip su juo naudotis arba piktybiskai ir demonstratyviai drasko pakuotes ir uzsipuola konsultanta kad jis nieko nemoka ir nieko nezino. Tokie klientai sugadina visai dienai nuotaika ir nebegali aptarnauti normaliu visai nekaltu pirkeju.

  • nuo

    tai po blogo įrašais galima komentuoti :)

  • Kati

    ups, tas anonimas, tai Kati buvo :)

  • anonimas

    aš tai, vat, galvoju, kad tai ne vien "Senukų" problema - aptarnavimo kultūra yra smarkiai smuktelėjusi visur masinėje sferoje. Nebėra žmonių, norinčių dirbti šį darbą Lietuvoje :) Išvažiavo visi :) ... o šitą gi, čia aš biškį ne į temą, bet ar padarysi kada komentarus savo apklausom?.. manau, sulauktum daugiau dėmesio ;))