Dienos
Kodėl žiguliai yra blogai
Bevažiuojant ryte į darbą apturėjau nutikimą. Ozo gatve važiuojant link Šiaurės miestelio yra nuokalnė, o po to nedidelė įkalnė iki pat šviesoforo. Tos įkalnės pradžioje prieš mane važiavo žiguliukas. Nusistebėjau kaip gerai prižiūrėtas, nes jokių rūdžių nesimato. Kadangi kiekvieną rytą ten kamštis, žiguliukas neatlaikė ir užgeso. Kam tekę važiuoti su žiguliuku, tai užvedant dažniausiai reikia spausti gazo pedalą, kitaip nifiga neužsives. Kai spaudi gazą, nesigauna spausti stabdžio, o rankinis juk amžina žiguliukų problema. Jis rieda į mane, aš jam pypinu, jis pristabdo ir vėl tas pats. Taip kelis kartus, kol situacija labai grėsminga. Labai džiaugiausi, kad tarp mano mašiniuko ir gale stovėjusio, buvo didelis tarpas. Įsijungiau atbulinį ir pavažiavau. Jis vis dar artinasi. Pavažiavau maksimaliai atgal, nusukau į dešinę pusę ir sugebėjau pro jį pralįsti. Pamačiau ir vairuotoją, kuriam apie 70 metų. Nieko keisto.
Kaimynas
Retai už žigulio tenka stovinėti, bet jei pasitaiko, tai atbulas nevažiavo. Pasitaiko visai kitokių mašinų modelių, kurios juda atgal Savanorių pr. prie Teo šviesaforų nuo Gerosios Vilties važiuojant. Prisimenu, kaip su m412 patosu tekdavo dirbt kad prie sankryžų neužgesčiau ir niekur ten atbulo nevažinėdavau, rankinis tai net privirintas buvo, kad nerušiuot.
nuo
Man jo stresas mažiau rūpėjo nei mano stresas ir mano auto saugumas. Jei taip nutinka, tai galima ne ant bėgio užvedinėti ir kaire koja spausti stabdį.
mixxii
bet ir senukui kiek streso turejo but..situacija ne is maloniuju
Virgis
Pritariu g12.
g12
Problema ne žiguliukas, problema tarpinė tarp sėdynės ir vairo: kiekvienas labiau įgudęs vairuotojas sugeba viena koja valdyti akseleratorių ir laikyti nuspaudęs stabdį, tai nėra sudėtinga.