Cookie Consent by TermsFeed

El. paštas

Nežinau ar čia taip visiems, bet mane nervina klientai, kurie rašo dviejų tipų mailus:

1. kurie palieka subject laukelį tuščią

2. kurie palieka laiško body tuščią, o viską surašo į subject

Palikite komentarą



Komentarai
  • urokas

    pritariu draugiškam, kai nemokėjau naudotis epaštu, pora kartų irgi viską į subject sumečiau :))

  • Draugishkas

    "KLIENTAS VISUOMET TEISUS" - pakartojam - KLIENTAS VISUOMET TEISUS. Kol jie yra kvaili, tu ir uzdirbi gerus pinigus uz konsultacijas. bus blogiau, kai jie taps gudri ir viska super gerai ismanys :) tada daugiau gaisi laiko aiskindamas, kad jie neteisus ;)

  • TJB

    Na, kai rasomi asmeniniai laiskai, ypac su bajeriais- tai man svarbu nera "subject", bet kai klientai privaro per diena po N laisku be pavadinimu, tada jau grybauskas..

  • Arvydas

    Blogiausia, kai į subject nieko neįrašo ir prsiniuninėja po 10 laiškų per dieną. Po to kai jau atsakinėji darosi taip sunku susekti kas kur, kad pradedi pats prirašinėti subject laukus kai atsakinėji laiškus.

  • Ro

    kad body tuscia paliktu ar subject priraso laiska dar nemaciau, i subject paraso 2-3 zodius is kuriu supranti laisko esme ir prikabuka (foto ar bajeri) ir viskas. nebent tau reikia, kad parasytu "paziurek prikabuka". jei klientas paraso be subject tai irgi nematau problemu, gal jis galvoja, kad nesi nervuota (-as), laiskas dideles komercines esmes neturi ir, kad tu sugebesi perskaityti (ir atsakyti) i jo laiska :)