Cookie Consent by TermsFeed

Bum

Šeštadienį, iki namo likus visai visai nedaug buvo bum.

 

Išlipęs labai garsiai rėkiau. Pirmą kartą. Šiaip suprantu vairuotojus, kurie per neapdairumą ar žioplumą padaro avarijas, bet šitas buvo blogiausias  :)  Atvažiuojant jis stovėjo vietoje, priešais važiavusi mašina jį pradėjo lenkti, aš irgi. Tada jis pradėjo važiuoti nepalaukęs kol mes aplenksime, neparodęs posūkio signalo ir t.t. Avarinė situacija. Dar kartą norėjau lenkti, kai jis pristabdęs riedėjo, bes iš priekio važiavo kitos mašinos. Galiausiai jis sustojo. Sustojau ir aš. Geri du metrai buvo likę. Jis įsijungė atbulinį, aš ant signalo. Tikėjau, kad jis per tiek laiko sustos. Nestojo. Dar sekundėlė ir būčiau spėjęs įsijungti atbulinį bėgį, o dabar per vėlai sugalvojau ir bum... Tikrai buvo pikta dėl pirmos avarinės situacijos, o čia dar viena kvaila jo sukurta situacija. O kai išlipęs pasakė: „o tu laikeisi saugaus atstumo?“, supratau, kad reikia kviesti policiją.  :)  Buvom tryse, todėl nereikėjo bijoti dėl jo liudininko.

Taigi, iš esmės nieko baisaus neįvyko: su savo kabliu sulaužė nepataisomai bamperį, sulaužė groteles, kurių galima ir netaisyti ir nuplėšė vairo stiprintuvo sistemos vamzdelį. Jei ne paskutinis, tai galima buvo važiuoti ramiai. Bet buvo pasitelkta pagalba - skambutis draugui. Virgis atvažiavo ir nupirko ko reikia, o Ričardas sutvarkė. Namo važiavome su Micra  :)  Šiandien draudimas, bamperio užsakymas ir, kadangi Ričardas tvarkys, tai liks ant alaus  :)

Pamoka, kurią visada atsimenu: atbulas niekada nevažiuok nepasižiūrėjęs du kartus ir niekada nevažiuok greitai, net jei tau atrodo, kad aplink nieko nėra. Ne kartą mane tai išgelbėjo, todėl siūlau ir kitiems šių dviejų taisyklių paisyti  :)

Beje, per paskutinius 3 metus tai antra avarija. Abiejose buvau nekaltas ir abiejose į mane įvažiavo važiuodami atbuli kai aš stovėjau ir spaudžiau garso signalą.

Palikite komentarą



Komentarai
  • Virgis

    Neveltui dabar populiarėja galinio vaizdo veidrodėliai su kameromis įrašančiomis. Kol kas kainuoja nemažai, bet jei labai daug važinėt po miestą, gal ir apsimoka tadu...

  • tomas

    pries kokius 7m apturejau tokia situacija. As privaziaves sustojau, o tas loxas isimete atbulke ir myne iki dugno. Ikale normaliai, gerai kad masina didele (Omega), tai iki variklio nedaejo... bet linksmiausia prasidejo kai atvaziavo policija- ilgai kraipe galvas, nelabai norejo tiket kaip viskas buvo, nors kaltininkas nesigincijo, buvo ir vienas liudininkas praeivis. Paskui kai vistik viska suformino, tas pats buvo su Lietuvos Draudimu- ekspertas ilgai kraipe galva, paskui po gero menesio dar skambino ir vis klausinejo kaip ten viskas buvo... :)

  • nuolaida

    Jei šis vairuotojas būtų vairavęs normaliai, jis būtų matęs kaip du kartus bandžiau jį lenkti. Pirmą kartą bandant lenkti sukėlė avarinę situaciją. O kaip nustatyti? Kadangi dalis ratų buvo ant smėlėto šalikelio, tai matėsi vėžios, kurios liko grįžtant atgal.

  • besidomintis

    na cia gan platus ir grynai techninis autotechniniu ekspertiziu klausimas - daug fizikos, matematikos ir geometrijos

  • Darius

    daug prirase, bet siuo konkreciu atveju prasom pasakyt kurios is aplinkybiu padetu nustatyti kaltininka, tarkim stabdymo zymiu nera, nes greitis galejo but nedidelis tiek is galo isireziant tiek vaziuojant atbuline eiga.

    del nuspejimo kitu eismo dalyviu veiksmu tai visiska tiesa, tik kad si patirtis igyjama kartu su vairavimo stazu.

    Pvz. Vidas turetu jau igyti patirties, suprasdamas, kad jo masiniukas nera labai didelis ir daznai jo nesimato kai sustoja stambesnes auto gale, o jo garso signalas yra per silpnas, kad ji uzgirstu tulas vairuotojas, todel reiketu sustoti arba didesniu atstumu arba siek tiek islindus i sona, kad matytusi kitam vairuotojui.

  • besidomintis

    nesu vairavimo instruktorius, kad issamiai paaiskinciau kaip isvengti, bet galiu teigti, kad nustatyti ar automobilis vaziavo atbulas, yra ne vienas budas ir tinginys policininkas, nors ir tingi, bet privalo uzpildyti specialius blankus, kuriose pazymimos tam tikros aplinkybes, kurios net ne buvusiam ivykio vietoje, nurodo kas kaip judejo ar nejudejo. ir jei ivykio dalyviai neatydziai skaito tai ka jiems duoda pasirasyti - galima pasirasyti sau nuosprendi. kelios aplinkybes, padesencios apsiginti ir kurios turi buti pazymetos protokole: stabdymo zymes, ju ilgis, kelio dangos busena, meterologines salygos, matomumas, uzvedimo raktelio padetis, pavaru perjungimo svirties padetis, rankinio stabzio svirties padetis, ivariu duzenu lokalizacijos vietos, purvo nuo automobiliu nukritimo vietos, ibrezimu ar ilenkimu lokalizacija, sedyniu galvos atramu padetis ir t.t.

    o del isvengimo - reikia nuspeti kitu eismo dalyviu elgesi, tam padeda - saugaus atstumo laikymasis, saugaus greicio pasirinkimas, patogi sedesena prie vairo, koncentracija i aplinka (negali trukdyti keleiviai, garsi muzika, mobilus telefonas, rukymas, valgymas ir t.t.), tvarkingas automobilis. skamba banaliai, bet gerai pagalvojus - visiska tiesa.

  • Darius

    seip priklauso nuo policininko, jei gudrus, tai lengvai gali pagauti ant zodziu kaltaji, tipo "kodel tu cia sustojai/stovejai, kad tau ikale" "jei staigiai stabdei kur tavo stabdymo zymes, kur isitrenkusio i uzpakali stabdymo zymes" juk logiska, kad jei matai priekyje stovinti auto bent paskutiniu momentu stabdysi. Bet kartais tai nesuveikia, pvz. ziema, kai nesimato stabdymo zymiu arba policininkas tingi terliotis ir pan.

  • Klausykit, o rimtai, kaip apsiginti kai tau atbuliniu įvažiuoja į priekį jei neturi liudininkų ir pasitaikė nesąžiningas žmogus ir teigia kad tai ne jis, o tu į jį įvažiavai?

  • Andrius

    Aišku, kad pats kaltas. Reik žiūrėt kur stovi :)

  • Stirlic

    Siaip abu kartus spaudei ant signalo ir abu kartus atbuli ivaziavo :D, prajuokinai. Ir abu kartus tave apkaltino vairuotojai?

  • Darius

    besidomintis: pasiulyk kaip isvengti ivykio siuo atveju? jungt atbulini ir neapsiziurejus spausti?? laikytis tokio atstumo pries kiekviena sustojima, kad visalaik spetum ijungt atbulini, paziuret i veidrodelius ir pasitraukti? o jei gale jau kitas automobilis stovi?

  • nuolaida

    mikas: aha... kai stovi ir į tave važiuoja tikrai esi pats kaltas :)

  • besidomintis

    vienas protingas zmogelis yra pasakes - ne svarbiausia buti nekaltam del eismo ivykio, bet sugebeti to ivykio isvengti...

  • mikas

    jei per abi avarijas kur patyrei buvo ta pati situacija, tai ar tai nebus lipimas ant greblio:) ne kita reikia kaltinti, o turbut paciam kazkaip kitaip tokiose situacijose elgtis, ne kita mokyti kaip elgis (tai beprasmiska nes visu neismokysi) o save keisti... tai geriausias budas greitam rezultatui pasiekti:)

  • sm

    kvailas sunkvezimio vairuotojas, jei neturetum liudytoju, paisytu nesilaikei atstumo. Bet gi jo sazine nesvari, gali ji gi gilu ziemos vakara plyta nukrist nuo stogo, padangos prakiurti ir panasiai, juk nesvari sazine

  • Darius

    liudniausia, kad per tokius lochus gali likti ivykio kaltininku...

  • karolis

    slykstus reikalas tos avarijos :) taciau kartais geriau gauti per bamperi, nei bandant isvengti kitam atbuliniu stuktelti, nes per skubejima ir neapdairuma tokios situacijos, micra maza, signalo masinoje galejo ir nesigirdeti. zodziu jei nenori jos pamatyti tai ir nemato :)