Cookie Consent by TermsFeed

Apie tai, kaip daro Teo ir kaip nereikia daryti

Pradėsiu nuo Teo pranešimo man, kuris „nužudė“:

Norėdami naudotis visais svetainės privalumais ir galimybėmis, turite pasirašyti naudojimosi savitarnos svetaine MANO TEO sutartį. Tai galite padaryti atėję į artimiausią Klientų aptarnavimo skyrių arba per kurjerį (kurjerio mokestis - 20 Lt su PVM).

 

Dabar apie viską paraidžiui. Naudojuosi Teo paslaugomis kaip privatus ir kaip įmonė. Iki šiol girdėjau daug argumentų, kodėl įmonės turi mokėti kelis kartus daugiau nei fiziniai asmenys, bet nė vienas manęs nesugebėjo įtikinti (ir net arti to nebuvo). Kai kurie interneto tiekėjai neskirsto į privačius ir įmones. Galima būtų rinktis juos, bet ne visada gali. Esu labai dėkingas Teo kaip privatus asmuo ir mano jausmai visiškai priešingi būnant įmonės pusėj.

Prasidėjo viskas nuo to, kad vieną dieną mums atjungė internetą. Pasiskambinus mokamu telefonu išaiškėjo, kad mes jiems esame skolingi. Taip, apie paslaugas žinojau, bet labai sunku susekti visus kam kie kturi sumokėti, kai negauni jokių pranešimų ar sąskaitų. Pasiskambinus mokamu telefonu, pasiteiravau kur jei siunčia sąskaitas. Pasirodo tai jie daro popieriniu būdu ir tuo adresu, kuriuo įrengė internetą. T.y. didžiausias interneto tiekėjas siunčia sąskaitas atspausdintas ant popieriaus! Siunčia ne įmonės adresu, o tuo, kuriuo įrengė internetą. Paaiškėjo, kad mes turime registruotis manoteo.lt puslapyje ir ten galėsime matyti sąskaitas ir apmokėti jas. Užregistravo patys mus.

Atsiradus man prie kompiuterio, nuėjau jų adresu, pasikeičiau slaptažodį, suvedžiau trūkstamus įmonės duomenis. El pašto adresą patvirtinau. Tada matau lentelę su viena eilute - sąskaita paskutinio mėn. Kitų sąskaitų nerodo. Virš lentelės man rodo visą įsiskolintą sumą ir mygtukas apmokėti. Spėkite kas nutinka paspaudus? Gauname pranešimą, kuris yra įrašo pradžioje. T.y. aš norėdamas sumokėti jiems už paslaugas, negaliu to padaryti internetinės bankininkystės būdu, nes nesu sudaręs jų puslapio sutarties. Įsivaizduokite dabar visas el. parduotuves, ar tarkim ir fizinius taškus, kur kiekviename jų, norėdami sumokėti, turite pasirašyti sutartį. Ir ne vietoje, o kažkur važiuoti per pusę miesto. Na arba galite visas pasakdysi kurjerį, susimokant už jo paslaugas 20 Lt.

Prarijau jų žinutę ir sumokėjau copy paste būdu nuo jų sąskaitos. Bet kai skambinausi telefonu, pasakė, kad būtinai turime pranešti apie atliktą mokėjimą per jų sistemą. Spaudžiu ant nuorodos, norėdamas pranešti. Spėkite dar kart kas nutinka? Taip, ta pati žinutė viršuje. Aš negaliu pranešti apie apmokėjimą, nes nesu sudaręs sutarties! Čia jau mane pribaigė.

Teo darbuotojai, būkite tokie mieli ir pabandykite atsistoti į kliento vietą. Tada pamatysite, kad jūsų sistema yra ne tik klientų atbaidymo įrankis, bet ir pasityčojimo iš jų. Paaiškinimai, kad be sutarties negali leisti man keisti kažkokių nustatymų man visiškai neįdomūs. Uždrauskite kažką keisti, bet neleisti susimokėti ir apei tai informuoti yra tyčiojimasis iš klientų. Man įdomu kaip kitos įmonės leidžia apmokėti, rodo sąskaitas ir pan. be jokių papildomų sutarčių. Aš jau turiu paslaugų tiekimo sutartį tai kodėl dabar turiu per pusę miesto važiuoti pas jus?

Tiesa, jei kažkas iš Teo skaito šį įrašą, tai žinokite, kad norėdamas užsisakyti jūsų paslaugą internete pildžiau formą du kartus ir niekas nesusiekė. Tik paskambinus telefonu. Darbuotojai, kuriems sakiau, kad du kart siunčiau užklausimą tikrai neperdavė kažkam, arba tam kažkam vienodai rodo. Teoriškai galėtų būti, kad man čia taip nepasisekė, bet prieš savaitę žinau, kad kita įmonė taip pat du kartus pildė tą formą ir su kais taip pat niekas nesusisiekė. Jie taip pat turėjo papildomai skambinti.

Esu tikras, kad Teo turi pakankamai daug kvalifikuotų žmonių, kad sugebėtų tokias nesąmones sutvarkyti, bet kodėl jei neturi tokių, kurie tai numatytų į priekį?

Tikiuosi, kad kitoms įmonėms tai bus priežastis daryti kitaip ir jos galės bent tuo konkuruoti su Teo.

Palikite komentarą



Komentarai
  • ko norėti

    Ta visa nekompetensija yra Lintel konsultantų atstovaujančių TEO. Jei norite gauti profesionalesnę konsultacija turite vykti į TEO. Nes skambindami tik gaištate laiką su daug frazių "prašome palaukti.... ačiū, kad palaukėte"; arba "Šiuo metu visi konsultantai užimti, prašome palaukti " :)

  • dublinas

    normaliai, dziaugis kad ir tiap yra. Cia Airijoje, iki siu metu rugsejo siunte popierines telefono saskaitas. Pries 3 metus kai atvykau nuejau paklausti: kodel man siunciate makalatura, turiu emeila atsiuskite ten.. sako: NEGALIME. taip ir siunte man 3 metus makalatura iki siumetu vidurio.

    Vien zo, buvau apakes, taciau supratau kad nera to blogo kas neiseina i gera. Pastas Airijoje veikia, popoieriaus pardavejai turi darbo.. taip cia kkovojama pries resesija :)

  • Tomas

    prieš gerą mėnesį aš kaip fizinis klientas irgi apturėjau visapusišką TEO nekompetenciją, gaila nėra iš ko rinktis, tenka sukandus dantis naudotis.

    P.S. man jie internetą jungė lygiai mėnesį.